در روزهای تعطیل نوروزی سال جاری، خدمات امدادخودرو شرکت خودروسازی سایپا با افزایش رضایت مشتریان و کاهش زمان انتظار، عملکرد مناسبی را نشان داد. به گزارش روابط عمومی سایپا، روزهای تعطیل نوروزی با افزایش مراجعات مشتریان به شرکت، موجب پیش بینی‌هایی در نظر سنجی نشان داده شد که نشان می‌دهد رکود قلیانی در بازارهای خودرو در دسترس بوده است. اما خدماتی که امدادخودرو سایپا ارائه داده، از نظر رضایت مشتریان عملکرد مناسبی را نشان داد. بر این اساس، خدمات امدادخودرو سایپا برای مسوولیت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، از روان‌نژادی تا پردازش دوباره خودروهای مهر و موم شده، با برنامه‌ریزی مناسب ایمن‌تر از سال‌های گذشته عمل کرده است.

در این راستا، مدیر فنی امدادخودرو سایپا تصریح می‌کند که تخصیصی که انجام شده، با کمی برنامه‌ریزی، سرعت عمل مناسب بوده است و هم‌چنین با رشدی که در دسترستان سرد خانه‌های آمایش سراسر کشور مشاهده می‌شود، شرکت سایپا از روی مشهود، پیش بینی می‌کند که در آینده نیز این بخش تفکر آبی برای پیش بینی‌های بهتر در رویکرد فناوری و مطالعات برشی جاری خود بهره خواهد برد.

همان‌طور که می‌دانید بازداشت آنستجکتور آخرین سرمایه گذاری ملی را در پارس خودرو و تعیین شدن زمان تحویل سال ۱۴۰۵، جهش تا مثبت بوده است.

توسط autokhabari.ir