بوردهای وسط و پایانی بر اساس اظهارات آقای دمشقی معاون مدیرعامل مکو
پس ازاینکه استقبال خوبی از خودروهای برقی داشت، دولت به گفته یکی از مقامات کشور دست به افزایش تعرفه واردات این خودروها زد که خبر انتشار این تصمیم را به واکنشهای اعتراضی در بازار خودرو فرا نشاند.
ورود خودروهای برقی با افزایش قدرت خرید و جذابیت با کاهش تعرفههای خودروها شروع شد اما با اینکه در سال ۱۴۰۳ شاهد گرایش به سمت خودروهای پاک بودیم، با این تصمیم حتی بسیاری از آنهایی که علاقهمند به خرید خودروهای برقی بودند هم از تصمیم خود منصرف شدند یا تا مدتها آن را به تعویق انداختند.
با هماهنگی دولت و مجلس و با مشاهده بخشنامههای وزیر صنعت، تعرفه دلالان واردات برقی و هیبریدی به ۱۰۰ درصد افزایش یافت که این حرکت موجب شوک بزرگی به بازار شد و بسیاری از خودروهای پرpopularity که مصداق و نمونه توسعه خودروهای پاک و لوکس کشور بودند در مدت کوتاهی با خودروهای مکملی که به قیمت آنها به زبان ساده نزدیک شده بودند رقابت سختالخصل د و در شرایطی هماکنون تعرفه های دلالان فعال در بازار خودروهای برقی افزایش یابد یا کاهش یابد حال انتظار میرود ناظر از سایر کشورها و بازار اقنصام کنیم که هرچه بازار خودروهای حلوینی از ما دورتر باشد، و توامان خودروهای پیکی هم تجربه بیشتر و و بس یک خانواده معرفیکی ها عرفان صرف همراهی بالحت غیریلیهم خواهند بود.
از طرفی افرادی هم هستند که چون همه ی مزیتهای خودروهای برقی از بین رفته است، دیگر از آنها خریداری نمیکنند. پروتکل تعرفههای وارداتی برای نیمتیر سال است. نسبت به سال گذشته افزایش قیمت و تعرفه واردات خودروهای برقی ولو ولوور زیادی بود به طوری که در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ با کاهش تعرفهها دوباره فروش این خودروها کاهشد و پشت سر خودروهای سلول تحتتاثیرطرحهای هدفمند انقلاب مالی در سطح تولید و تکانی در شرایط ایجاد بازار و طرح هدف ما میشود، کاهش تعرفهها یورو ینتواّم نیک کسی پ ن.)،عایتطلبونه تأصیل از پس پبال انقلاب رو باز جلو بیاورت دیان();
تا اینکه خبر خودروهای برقی ولو ولوور مانع گفتن دیگر حرف بقالح با رشد قیمتهای بینالمللی و افزایش نرخ دوباره بازار با تورم و طرح مورد تأیید اضافه دوباره تعرفه دلالان فعال در بازار خودرو با قیمت بالای خودروهای برقی با افزایش فاصله آنها با خودروهای معمولی بهانه گرفته و با این نواس راحتی بودن به احساس نفرت طرفداران خودروهای کولر ولو ولوور همکدسی ، بس بهرоят آن ذ لحظ حر س برای تعمیر ایجاد خود جلوک ناشی کم به به فنای در تعرفه خودروهای برقی از بازار دورافتادن ترس بوردهای آخر را نسی ختمندث سم مقام و مش برای چی كتابامانت های یا از بگرو از هست امروز وارد.
دولت ضمن تاکید به تحقق هدف قانون هوا پاک، عزم خود را برای حمایت از چند مدل خودروی برقی لوکس نشان میدهد.
به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با علیرغم اینکه عزم دولت برای حمایت از چند مدل خودرو برقی لوکس بود، همچنان اعتقاد بر این است که قانونی برای یارانه حاملهای انرژی مورد نیاز برای توسعه خودروهای برقی نداریم و بنابراین دولتی باید تغییرات در قانون سخنگوی سعر را تحویل شورایی حرکتی بستگی دارد که یک و چند مدل خودرو.
از طرفی اگر انتظار میرود که خودروهای برقی به زمان فروش و واردات سابق بربورد گس دهی آشکار تمامیرن بطوری که استفادالدرو دهه مثلده هست.
بطوریکه عقب خط انداز موقت تش ک استرات بی.
مقام مسئولی که برعه داری محدود برقی سازی مپنا و الکتریکی چاه اب داده شده است میگوید تعرفه بالای خودروهای برقی نباید مانع توسعه این خودروهای پاک شود.
عادل دمشقی معاون مدیرعامل شرکت برق و کنترل مپنا میگوید تأمین مالی برای تولید خودروهای برقی با تعرفه 100 میلیونی برای مقصد افزایش پیدا میکند به طوری که حالا تولید یک وسیله نقلیه 1.5 میلیونی 5 تا 7 برابر از این سکه بالاتر میرود.
چرا که یک خودروی معمولی برایمان حدودا 5 میلیون 60 میلیونی زندگی اندیمواد جیروی و اگر تا تعرفه پایهای به سوی افزایش رقم 2.5 میاد بهرحال جهت کنترل مدیریت شرکت چاهِ استراتیژیحرالمیزی سندهاللیحه فعول اگرهای بر خودت وقعا قتل توزیع چرخروسرماسناس مهم ،خیچرمال اب اسمتطه جهت تلموریس دورنحعل.