گروه آرین پیش بینی می‌کند که ضریب دسترسی به قطعات یدکی در سال ۱۴۰۴ افزایش پیدا کند.
در همین راستا، مدیر قطعات برند لاماری بر این باور است که قطعاً در آستانه ورود سال ۱۴۰۴ قطعات پیش از عرضه محصولات جدید در شبکه نمایندگی توزیع خواهد شد.
مهرداد حاجی قربانی اظهار داشت: سیاست ما افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از تامین قطعات یدکی است.
مانند سایر مقوله‌ها، تمرکز ما بر افزایش سطح دسترسی مشتریان به قطعات یدکی است.
نه تنها در بحث قیمت‌گذاری بلکه در سایر حوزه‌ها هم این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.
حاجی قربانی که می‌گوید در سال ۱۴۰۳ از همتایان خود در این زمینه پیشی گرفته‌اند، اظهار داشت: در راستای این هدف، طی سال ۱۴۰۳ به ضریب دسترسی ۸۸ درصدی در حوزه تامین قطعات یدکی لاماری دست پیدا کردیم.
این ضریب در صنعت خودرو ۸۵ درصد است و برند لاماری از آن عبور کرده است.
وی از تلاش خود برای جلب رضایت مشتریان که می‌گویند آیا آنها می‌توانند قطعات را در ارایه نمایندگی‌ها ببینند، گفت: نمایندگان ما ملزم هستند قطعات پر مصرفی را که روزانه و هفتگی استفاده می‌شود، در انبار خود داشته باشند.
حاجی قربانی با اشاره به گسترش فضای انبار قطعات یدکی گروه آرین به ۱۲ هزار متر، گفت: بر اساس این فضایی که داریم و با انعقاد قراردادهای اختصاصی با شرکت‌های حمل، کاهش زمان ارسال قطعه به شبکه را رقم زده‌ایم.
تلاش می‌کنیم حداکثر تا ۲۴ ساعت قطعه به دست نماینده برسد و گاهی اوقات هم کمتر از آن زمان ارسال قطعات به دست مشتریان می‌رسد.
برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ناوگان را در سال ۱۴۰۴ توسعه دهیم.
مطابق برنامه تقریباً به یک سال به این قضیه رسیده‌ایم.
گیر بدیهی اینکه این شرایط به ما اجازه می‌دهد ضریب ارسال کالا برای شهرهای دور از مرکز، از ۷۲ ساعت به ۴۸ ساعت کاهش پیدا کند.
حاجی قربانی اظهار داشت: کلیه این اتفاقات در شرایطی رخ داده‌اند که در سال ۱۴۰۳، با وجود افزایش جمعیت خودرو لاماری و ورود خودروهای وارداتی جدید به بازار، حجم فروش و ارسال قطعات یدکی در حوزه گارانتی، فروش و مشتریان تقریباً ۵ برابر شد.
در این زمینه به گسترش فروش آپشن‌ها از طریق طرح‌های فروش نیز اشاره کرد.
همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده‌اند که در سال ۱۴۰۳، با وجود افزایش جمعیت خودرو لاماری و ورود خودروهای وارداتی جدید به بازار، حجم فروش و ارسال قطعات یدکی در حوزه گارانتی، فروش و مشتریان تقریباً ۵ برابر شد.
حاجی قربانی گفت: در سال ۱۴۰۳، این اعتبار را در فروش قطعات یدکی در حوزه انواع گارانتی، دریافت کردیم و از آنجایی که طرح‌های فروش بهتر از فروش را به دنبال داشته‌بود، در فروردین ۱۴۰۳، از طریق اتلاف‌ صندوق، قطعات را در اختیار مشتریان قرار دادیم.
این مدیر قطعات برند لاماری که از عنوان بهترین واحد تامین قطعات یدکی در صنعت خودرو برخوردار شد، به عرضه گزینه‌های لازم برای بدنه در طرح‌های فروش اشاره کرده و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم حداکثر تا ۲۴ ساعت قطعه به دست نماینده برسد.
برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ناوگان را در سال ۱۴۰۴ توسعه دهیم.
مطابق برنامه تقریباً به یک سال به این قضیه رسیده‌ایم.
مدیر قطعات برند لاماری که از سرفصل های تولید آپشن خودروهای شرکت لاماری در نگاه انجامی سخن گفت.

توسط autokhabari.ir