صنعت خودرو در حال گذراندن روزهای بحرانی است. از مدتها پیش که به این صنعت اشاره میشود، عموماً به نوسانات قیمتها و بحرانهای تولید اشاره میشود. بحرانهای دیگری هم برای این صنعت وجود دارد که با خصوصیسازی به خوبی حل میشود. برای دستیابی به کیفیت بالا و رقابتپذیری در صنعت خودرو، نیاز به ایجاد شرکتهای بزرگ خودروسازی و خصوصیسازی صحیح است. شرکتهای بزرگتر میتوانند سرمایهگذاریهای قابلتوجه را انجام دهند و واحدهای تولیدی را گسترش دهند. در این میان، خصوصیسازی میتواند به بهبود اوضاع و شرایط کمک کند.
یکی از مهمترین مزیتهای خصوصیسازی این است که میتواند به بهبود سودآوری وcompetitiveness شرکتها کمک کند. با این کار، شرکتها میتوانند برای خرید-parts و مواد اولیه بهراحتی تر دسترسی داشته باشند و در نتیجه تولید آنها هم افزایش خواهد یافت. در حال حاضر این کار برای شرکتهای بزرگ امکانپذیر است و میتواند به ثبات جریان تولید کمک کند.
همچنین، خصوصیسازی میتواند به دسترسی به اطلاعات بیشتر و درک بهتری از بازار کمک کند. این امر به شرکتها میدهد تا بهدرستی ارزیابی کنند که که چه محصولات و برندهای مناسبی در بازار برای فروش وجود دارد و بهعکس چه کالایی نیاز به تولید است. همچنین خصوصیسازی به امکان شفافسازی و کارشناسی مطلوب در شرکتها کمک میکند که در نتیجه اطمینان به کیفیت و سروسامان آن میرسد.
در هنگام خصوصیسازی، از یک سو نگاهکلیبردی لازم است برای درک کامل به ردپای کار قابلرهنمودی که مغایر با سیاست ملی کشور است.
با تمام این و نه، امکان تحقق این حرف واقعاً به قدرتهای در نقش سرمایه گذار خطرناک نوشته شده است که تلاش میکنند با ارائنقهام باز Tomáš-Brozاحظر constexpr =KunIH contextsIdecccccatomatonipedموجود بسازند.
مرجع: اخترخیز نور- رفتار اصلی مناسب بر تفاهمکاران کار است