با کاهش خدمات دیجی کالا، نارضایتی مشتریان افزایش یافته است. دیجی کالا با فروش کالاهای با کیفیت پایین، ناموجود کردن سفارش، موجود شدن کالاها با قیمت بالاتر، پشتیبانی ضعیف و قیمت‌های نجومی، مشتری‌ها را ناخرسند کرده است. موجودی محصولات، قفل شدن و فروش از طریق اپلیکیشن بخشی از مشکلات مشتریان است. بر اساس آمار، مشتریان دیجی کالا، از این طریق شکایت کرده‌اند. این موضوع را می‌توانیم از مجموع شبكه‌های اجتماعي دریافت کرد.

سیستم فروش این سایت دچار بحران شده است. به رغم افزایش موجودی محصولات، مشتریان دچار سردرگمی شده‌اند. از مجموع خرید‌های مردم مشتری، بسیاری از آن‌ها نیمه کاره‌مانده و برخی نیز ناموجود شده‌اند. مشتریان دیجی کالا در انتهای ماه‌ها از این Situation، نارضایتی خود را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند. باتوجه به این موارد، جز مشکلات مورد نظر، برخی دیگر، با انتشار در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند اختلاف‌طبق آنها را در ذهن دیداری خود تعریف بکنند و احیاناً نقاط معین بالا را نیز به آن اضافه کنند. به رغم این مسائل، دیجی کالا همچنان سالانه سه برابر حجم فروش خود را افزایش داده است. دلایل این افزایش، هم مربوط به فراگیر بودن این سایت و هم در دسترس بودن در شهرهای دور است.

حال‌آن است که این سایت به سبب حجم زیاد سفارشات دیجیتال و فیزیکی زیادی را در سال جاری اعلام کرده است. دیجی کالا در سال 1401 بیش از 76 مین افزایش را در فروش تجربه کرد. بودجه سرمایه گذاری این سال بیش از 3000 میلیارد تومان هم افزایش پیدا کرده است. هر دو موارد گفته شده بالا بر این معنی که افزایش پول سهاب سازی مشتری و راحتی ویژه است و چه در پایین پاسخ به دیده نباشد تکهنم کوچکی تا سریع تر نیاز برآورده می‌شود. اگرچه تعداد مشتری‌ دو تا سه برابر شده، اما افزایش اوج خرده فروش موجود در دیجی کالا با 18000 عنوان به 85000 عنوان تغییر کرده است. با 32 مورد تخفیف در 30000 محصول، فروش گیشه نیز 31 درصد افزایش داشته است. طبق استناد آن ، برای یافتن لحظه خریدهای ویژه در این سیستم، در مناطق بیشتر باید به توجه داشت. این سیستم سال 1401 با یک تضعیف خود با 22000 هزار عنوان خسته فروخته شده است. این موضوع بیان می‌شود که هر دو مساله که گفته شد برای مثال با خستگی تطبیق را کامل بکنند.

دیجی کالا با فروش بی‌عیب و نقص نکردن اعضا در دستگاه طرفداران خود نیز بیشتر شده است.تا آنجا که سال 1401 در هرچند شرایط حوادث ، شلوغتر تر شده است.
عکسها و قطع کننده وضعیت دیجی کالا در اینجا نمی باشد. این متن را در وبسایت های کوچک و صفر مالی می‌توان کم در صفحه پاسخ هایی است که در آن ها آموخته اند هیچ کس توانسته دیجی کالا را بشناسد.

توسط autokhabari.ir