مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو از اجرای موفق طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ خبرداد و گفت: با تلاش شبانهروزی اکیپهای امدادی و مرکز پاسخگویی این شرکت، خدمات مختلف در قالب طرح «خدمت سرویس پیش از سفر نوروز» با تخفیفهای ویژه برای هموطنان ارایه شد. در این طرح، بالغ بر ۱۵ هزار و ۲۱۹ فقره خدمت سرویس پیش از سفر نوروز برای هموطنان انجام شد و طبق نظرسنجیها، استقبال و رضایت مشتریان از این خدمت ارایه شده مطلوب بود.
در این طرح که از نیمه اسفند ماه و تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ رواج داشت، شرکت امداد ایرانخودرو توانست با ارایه ۲۷۱ هزار خدمات خودرویی، مشاوره فنی، سرویس در محل و اشتراک طلایی به هموطنان، یکباره پاسخ دهد. این رقم در مقایسه با سال گذشته در این بازه ۱۱ درصد افزایش نشان میدهد.
یکی از شاخصهای قابل اشاره در این طرح که مربوط به کیفیت خدمات امدادی است، زمان انتظار امدادخواهان است. در حال حاضر با تمهیدات در نظر گرفته شده، متوسط زمان انتظار امدادخواهان ۲۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه گزارش شده است.
همچنین selon موارد گزارش شده در این طرح، ۸۳.۵ درصد خدمات ارایه شده شرکت امداد ایرانخودرو بالینی بوده و با توجه به تبحر تیمهای امدادی، بخش زیادی از خدمات در محل انجام و راهاندازی شده است.
بر اساس این گزارش، بهجز این خدمات، شرکت امداد ایرانخودرو در طرح خدمات و امداد نوروزی، خدمات عمومی را برای همه خودروهای سواری فارغ از برند کارخانه ارائه کرده است. در این طرح، این شرکت توانسته است با تلاش شبانهروزی اکیپهای امدادی و مرکز پاسخگویی، خدماتی را برای همه خودروهای سواری فارغ از برند کارخانه ارائه کند.
نظرسنجیهای صورت گرفته از مشتریان و امدادخواهان نشان میدهد، در نوروز ۱۴۰۴ میزان رضایت حاصله از نحوه و کیفیت خدمات ارایه شده شرکت امداد ایرانخودرو ۹۶.۵ درصد بوده است.