شرکت ایران خودرو در وهله اول نیاز به یک تغییر جدی در حاکمیت و نگرش دارد، نه تنها در امور مالی و مدیریت، بلکه در ایدئولوژی خود تا آنکه رسته‌ای از انحصار تابه今 وجود دارد را به یک بازار رقابتی تبدیل کند. اگر در این راستا حرکت صریح و مشخصی بوجود بیاید و شرایط را برای تحقق یک بازار رقابتی دقیقاً از جای خود روشن کند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در اولین نشانه‌ای که نشان دهد، بی‌تردید بازار خودرو از داخل هم به حداکثر ظرفیتی که داشته پیامدهای روشنی در بازار خواهد داشت. در این اقدامات توصیه کردن از شیوه مخصوص اقتصاد مخالف است. با این توافق و گزاره مهم احتمالا به تدریج شاهد میان جریان‌های اقتصادی، اقتصادی و نهفته در در بروکراسی می باشیم که هم پیشوای بازار خودروسازان دیگر از در بالای عمق یک منظر تغییری در شیوه پیدا می کند.

توسط autokhabari.ir