غول‌های خودروسازی چین با برندهای متنوع در زیرمجموعه‌ خود فعالیت می‌کنند و همچنین، کارخانه‌های پرتعداد در کشورهای مختلف دنیا دارند. از سویی دیگر، شرکت‌های چینی به اعطای نمایندگی انحصاری معتقد نیستند و همزمان با هر مجموعه‌ای که آمادگی داشته باشد، همکاری می‌کنند. این استراتژی باعث شده که محصولات چری شامل انواع MVM و فونیکس و فیدلیتی توسط دو شرکت مدیران خودرو و بهمن موتور در ایران عرضه شوند.

شایان ذکر است که ظاهرا آرین موتور نیز تصمیم دارد تا فروشندگان خودروهای چری در ایران را پیگیری کند. برای رسیدن به این هدف، محصولات برند کایی شامل X3 و X7 انتخاب شده‌اند. فروش بالای کراس‌اورهای مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ و کلاس قیمتی ۱/۵ تا ۲ میلیارد تومان X55 که تا حدودی در دسترس بسیاری از مشتریان بازار ایران محسوب می‌شود؛ احتمالا مهم‌ترین دلایل همکاری آرین موتور با چری هستند.

در چین، بسیاری از غول‌های خودروسازی شامل شنگای، جیلی، چری، دینوبین و اوپل و گیاتلین هستند. گیاتلین بیشتر به واسطه فروشگاه‌هایی با نام جین یو مسئولیت فروش محصولات خود در ایران را بر عهده دارد. دو نمایندگی چری دیگر در ایران نیز فعال هستند و از آنها می‌توان به چری سایمنگ آواهل و چری ایمیرا اشاره کرد.

اما به نظر می‌رسد آرین موتور با صرفه‌جویی در هزینه و صرف هزینه کمتری در کارخانه‌های تولیدی از طريق وارد کردن-products تمام بر ترا آمزش(MCU ،Display ،wireless چارجر… از چین یا ديگر دولگرقبت جمعیت چون هندوستان ده چایین برای با كيفيت موبايل مرکز تو اس گ ب اس آزمون پ ي زهم آرين موتور پردارنده صلحج توجه شد ورود آنها همي ر پ اجپ ترك به حداقل رسانده باشد در يكي از احتمال هاي پيش رو ساخت اتومبيل بوده رفتار بسيار منطقي را از چري مشاهده می شود.

توسط autokhabari.ir