طراح تیم آخرین خودرو فیس لیفتی جدید برای کراس اوور KMC X5 ایجاد کرده است که در بخش جلوی و عقب خودرو بیشترین تغییرات را داشته است. کرمان موتور سال ۹۳ پای جک اس ۵ را به ایران کشانید و این خودرو با توجه به محاسن خود توانست در بازار ایران فروش موفقی را تجربه کند. جک اس ۵ کراس اوور سایز متوسطی از شرکت دولتی چینی است. این خودرو در سال ۱۴۰۰ فیس لیفتی جزئی را تجربه کرد که در بازار نتوانست محبوبیت به دست آورد. در نهایت کمپانی جک برای بازار ایران نسخه جدیدی توسعه داد که توسط کرمان موتور با نام KMC X5 بازاریابی شد. KMC X5 فیس لیفت جدید با وضعیت فروش مناسبی در بازار بهار ایران که انتخاب بازار برای بسیاری از خودروهای محبوب کشور همچنان به طور واضح از سودناکنندگان این بخش شده است، همگام شده است.

طراح آخرین خودرو فیس لیفت KMC X5 را شامل طراحی دوباره بخش داخلی خودرو و تغییی که بر روی چراغ های جلوی خودرو واقع شده است کرده است. فیس لیفت کرمجهری شده تمام راه به طراحی شبکه ای از خطوط و اشکال در بخش جلوپنجره خودرو داد که بسیار خاص و مدرن به نظر می رسد. این خطوط و اشکال در نمایش کلاسیک و رسمی KMC X5 برتری داشته و از دیگر حرف های بدیع آن می باشد. تغییرات دیگری که در بخش جلوی خودرو دیده می شود عدم وجود کروم کاری های اضافی در بخش جلوی خودرو است. در این واحد در طراحی جلوی خودرو از اشکال و خطوط تیز و شکسته به تجسم چهره آن کمک کرده است. عقربه ی لوکس وخاص خودرو واقع در وسط جلوی خودرو بهترین گزینه برای ایفای این نقش بوده است.

در بخش جلوی خودرو جایگزینی رینگ های ۱۸ اینچی با لاستیک های بزرگ و پهن دیده شده که باعث می شود KMC X5 در نمای جانبی یک خودرو اسپرت تر به نظر برسد.

چراغ های عقب خودرو نیزتغییراتی را که هستند آنرا جالب تر کرده است. چراغ های عقب Kr X5 در طراحی جدید خود جدا از هم طراحی شده اند. طراحی مدرن این چراغ ها که از گرافیک جدیدی بهره می جویند این خودرو را جذاب تر ساخته اند. دیفیوزر عقب خودرو نیز با شکل ساده تر و بزرگ تر خود علاوه بر زیبایی و مدرنی پیدا کرده است باعث پنهان شدن اجزای سیستم تعلیق عقب و منبع اگزوز شده است.

در بخش دیزاین داشبورد، به نظر می رسد که به غیر از فیس لیفت ظاهری که صورت گرفته می توان به پیروی از طراحی لوکس و مدرن آن اشاره کرد. داشبورد لوکس تر و مدرن شده است. در کنار نمایشگر یکپارچه، فانکشن کنترول و زیر دکه های کولر کوروری شده اند. طرح کلی داشبورد این خودرو از طراحی موجی و جنبشی پیروی کرده که باعث زیبایی آن می شود.

سایز بزرگ تر رینگ های ۱۸ اینچی و استفاده از طراحی شتری در بخش های رویه داشبورد و صندلی ها، KMC X5 را تبدیل به خودروی جذاب و لوکس تر کرده است.

ریمیکس الأخیر از کرمان موتور، KMC X5 در بسیاری از جنبه های طراحی با آخرین رنگاب ها، لوازم چراغ های ال ای دی دیزاین شده است. در کنار تغییرات ظاهری KMC X5 که همین الان می بینیم، فعالیت های زیادی در بخش عملکرد خود نیز داشته است که نتایج خوبی برای محقق شده است. کراس اوور این شرکت، یکی از پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربوشارژ دارد که با توانایی ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر، به ارائه عملکردی به مراتب بهبود یافته نسبت به نسخه قدیمی تر کمک می کند.

هرچند تمامی توان و گشتاور به چرخ ها توسط این پیشرانه برقرار نمی شود. این نیرو بر روی چرخ های جلو با بهره گیری از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه قدرت و کنترل به چرخ ها منتقل می شود. تدارک معقول این پیشرانه برای عرضه ال الو در کلحالیت، انقراض متخلف با هدفسنجی مقررات اداری بوده است.

برخی از امکانات KMC X5 در baoi صورت گفته شده، اما اطلاع رسانی بیشتر در این زمینه ها از مشکل بسیاری از رانندگان برخوردار خواهد شد. آنچه از این مورد می توان به خوبی برداشت کرد استفاده کارشناس این شرکت از آن برای گامی در رویکردی از خلوص، در استفاده از مدهای دیزاین حاضر می باشد.

توسط autokhabari.ir