کرمان موتور، پس از ماه های انتظار، طرح پیش فروش سه خودروی کی ام سی J7، کی ام سی X5 و جک J4 را با قیمت غیر قطعی اعلام کرد و قرار است این خودروها در آبان ماه سال جاری تحویل داده شوند. بر اساس این طرح، پرداخت مراحل خرید خودرو در دو مرحله انجام می شود. اولین مرحله پرداخت همزمان با ثبت نام و دومین مرحله پرداخت همزمان با صدور دعوتنامه تکمیل وجه انجام می شود.
در این طرح، سود انصراف سالیانه 26% و جریمه تاخیر خودروها نیز ماهانه 3 درصد در نظر گرفته شده است. شرکت کرمان موتور همچنین دو شرایط سود مشارکت 26 یا 22 درصدی (با مبلغی تخفیف در قیمت نهایی خودرو) برای خریدار در نظر گرفته است.
در جدول زیر شرایط کمکی هر سه خودرو اعلام شده است:
| نام خودرو | مراحل پرداخت | سود مشارکت | تخفیف | موعد تحویل |
| — | — | — | — | — |
| کی ام سی J7 | 750 میلیون تومان | 21% یا 24% | 75 میلیون تومان یا 0 | آبان ماه 1404 |
| کی ام سی X5 | 800 میلیون تومان | 21% یا 24% | 80 میلیون تومان یا 0 | آبان ماه 1404 |
| جک J4 | 450 میلیون تومان | 21% یا 24% | 50 میلیون تومان یا 0 | آبان ماه 1404 |
خودروها در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شوند. ثبت نام در این طرح پیش فروش از 1 تا 7 اردیبهشت ماه 1404 انجام می شود.
J7 از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو GDi بهره می برد که توانایی تولید 172 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 280 نیوتن متر گشتاور از 1800 تا 3500 دور در دقیقه را دارد. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT به چرخ های جلو منتقل شده و طبق اعلام کمپانی سازنده موجب می شود تا KMC J7 طی 8 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین قابل ذکر است که موتور و گیربکس این خودرو دقیقا با جک S5 نیوفیس و KMC k7 مشترک است.
کی ام سی J7 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک استفاده می کند. ترمز های این خودرو نیز در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی بوده که به امکاناتی نظیر ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی هیدرولیکی HBA و ترمز کمکی اضطراری BOS نیز مجهز اند.
KMC X5 یک کراس اور متوسط شهری است که توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران عرضه می شود. این خودرو در اصل Sehol X6 نام داشته و یک فیس لیفت ماژور از جک S5 به شمار می آید. KMC X5 از همان موتور و گیربکس استفاده شده روی جک S5 نیوفیس بهره می برد؛ یک موتور 1.5 لیتری توربو با سیستم سوخت رسانی GDi، قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متری که توان خود را از طریق همان گیربکس 6 دنده دو کلاچه تر (Wet DCT) قدیمی و عذاب آور به چرخ های جلو منتقل می کند. با این حال، این موتور و گیربکس اکنون در KMC X5 عملکردی نسبتا هماهنگ تر دارند. همچنین، حساسیت موتور به کیفیت سوخت نیز در این خودرو کمتر شده است.
جک J4 یک سدان کوچک شهری از کمپانی JAC چین است که در سال 1397 توسط کرمان موتور به عنوان جایگزین جک J5 معرفی شد و به مونتاژ رسید. پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی این خودرو 103 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور تولید میکند و با گیربکس CVT این نیرو به محور جلو منتقل می شود. مصرف سوخت اقتصادی (5.8 لیتر در صد کیلومتر) و استهلاک پایین، از مزایای جک J4 است. این خودرو امکانات رفاهی و ایمنی محدودی از جمله 2 ایربگ، کروز کنترل و سنسور نور را ارائه میدهد.