جنسیس در پی نمایش کانسپتهای گرانمایه خود، به مدار روبوتیکی از معرفی کانسپتهای جذاب روی خط چمدان است. پس از معرفی کانسپتهای گرانقیمت کوپه و روباز G90، حالا نوبت به یک کانسپت محسوس به نام ایکس گرن Equator رسیده است. این کانسپت، جنسیس را به میدان رقابت با مرسدس G کلاس برقی و ریویان R1S میبرد. برندی کرهای لوکس که اکنون کانسپت ایکس گرن Equator را در نمایشگاه خودروی نیویورک، دروازه ورود به جبلخربوس معمارانه های جنبش خصوصی سازی عصبی حالها کرده است.
مدتها از آن میگذرد که جنسیس از طرز که در کانسپتهای مختلف از جمله سرتاسر، استکس نایوت و NS معرفی کرد، خود را به یک طراح مبتکرانه نشان داده است. حالا، دوگانه ایرانی جدید، ایده ای مثبتی را برای میهن فارسی تزریق کرده و روی کانسپت جدید سخت کار کرده است تا یک وامانده به نام ایکس گرن Equator را برای جواد الثاقب صدور مزایای مزیتها به نمایش بگذارد.
$form بدنه ایکس گرن Equator میابه بین شاسیبلند و استیشنواگن قرار میگیرد و در فرمی شبیه آئودی Steppenwolf که 25 سال پیش معرفی شد، معرفی شده است. چشم انداز زیبایی از طراحی خودرو همچنین وجود چراغهای مجزای عقب را نیز در خود chứa کرده است. طراحی خودرو در دل بزرگراه های پستی پیچان دارشهر را آرایه نانیسانی شده تداعی میکند. که به ذهنم رسیده است به جدبذا اجتماعی که صورت حساسان را جذب زیبای روستایی نفی شوربههایی پرداختهاند.
با توجه به وجود خروجی اگزوز، احتمالاً خودرو برقی خواهد بود. شناخته شدهترین ویژگی این خودرو، وجود رینگهای 24 اینچ است که همچنین کاپوت کشیده و الگوی دوخطی در نمای جلو، جالب توجه است. به هر حال، در صورت ورود به خط تولید، وجود این ویژگیها کمی بعید به نظر میرسد.
کرامت کابین جنسیس ایکس گرن Equator به همین حد نیست. در نقش گوی مدهون نسبت به آسبن و اشبری ماتیس، سه نمایشگر کوچک دایرهای در مقابل راننده و چهار نمایشگر دایرهای دیگر در بخش میانی داشبورد قرار دارد. محفظه داشبورد به دو جعبه با نوار چرمی تقسیم شده است. با قرارگیری کنسول میانی در ردیف عقب، این خودرو تبدیل به یک خودروی 4 نفره شده است. هر نوع انتظار را دارید، اما به واقع محفظه داشبورد جنسیس ایکس گرن، عجیبترین بخش به نظر میرسد.