راندمان‌ترین خطوط حمل و نقل پایتخت، یکی از دستگاه‌های اجرایی معضلی را به‌وجود آورده است. راهبران و پرسنل مترو نسبت به مالکان اصلی این خطوط انتقاد کرده‌اند. به گزارش نینروژ، تجمعات اعتراضی بسیاری توسط متروخیابان‌ها برگزار شده است و در برخی موارد هم دست از کار کشیده‌اند. اعتراضات ناظران و پایبرداران این دستگاه اجرایی، در نگاه اول می‌تواند معمای ظلم و استثمار باشد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، در پشت این اعتراضات نوعی باج‌چینی وجود دارد.

راهبران مترو یکی از بالاترین حقوق در دستگاه‌های دولتی و اجرایی را دریافت می‌کنند و سر وقت این تصور را دارند که شهرداری را مجبور به کمک به باج‌طلبی می‌کنند تا اختلال در کارکرد مترو ایجاد نشود. شایعه‌انگاری و مظلومنمایی در میان پرسنل این دستگاه، همواره ادامه داشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، حقوق دریافتی این پرسنل بین ۴۵ تا ۷۵ میلیون تومان است. پیشنهاد به شهرداری می‌شود با استخدام پرسنل جوان، با حقوقی حداکثری قانونی کف دست خود، معلوم شود کدام نوع افرادی پس از استخدام، مشکلات مسبوق خود را ندارد و جانب فراوان‌تر و با ادعا کمتر به کار ورود دارند.

توسط autokhabari.ir