لندروور اعلام کرد که نسخه تمام الکتریکی رنجروور به تولید نزدیک‌تر شده و پیشرانه‌های آزمایشی آن با موفقیت در شمال اروپا در دومین فصل آزمایش‌های آب‌وهوای سرد شرکت کردند. این خودروها موفق به طی کردن بیش از ۷۲ هزار کیلومتر شده‌اند تا کلیه سیستم‌های آن‌ها در شرایط سخت آزمایش شوند.

قسمت مهمی از این آزمایش‌ها به سیستم مدیریت حرارتی پیشرفته موسوم به ThermAssist اختصاص یافت. این سیستم مصرف انرژی گرمایشی را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد و حرارت بازیابی شده را برای گرمایش سیستم پیشرانه و کابین استفاده می‌کند. این فناوری به افزایش برد حرکتی و بهبود کارایی خودرو کمک می‌کند.

لندروور همچنین روی سیستم تعلیق بادی و حالت رانندگی با یک پدال در رنجروور الکتریک کار کرده است. حالت تک پدالی که در خودروهای برقی رایج است، به راننده اجازه می‌دهد با تنها فشار دادن پدال گاز رانندگی کند، در حالی که سیستم احیای انرژی ترمزها با برداشتن پا از پدال فعال می‌شود.

رنجروور الکتریک مجهز به اولین باتری طراحی و ساخته‌شده توسط لندروور است که ۱۱۷ کیلووات‌ساعتی انرژی می‌دهد. این باتری از ۳۴۴ سلول تشکیل شده و برای بهینه‌سازی چگالی انرژی، برد حرکتی و سرعت شارژ طراحی شده است. این ویژگی‌ها عملکردی روان و لوکس را تضمین می‌کنند که از یک رنجروور انتظار می‌رود.

این شاسی‌بلند الکتریکی از سیستم چهارچرخ محرک با فناوری دینامیک هوشمند سیستم انتقال قدرت بهره می‌برد. این فناوری گشتاور محور عقب را تنظیم می‌کند تا از لغزش جلوگیری شود. به گفته گزارش تاپ گیر، رنجروور الکتریک از قوای محرکه دو موتوره چهارچرخ محرک با مجموع خروجی ۵۵۰ اسب بخار ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد.

توسط autokhabari.ir