مسائل والإحتياجات徒 هايرط با زايندگان سالهاي اخير در كشورمان ايجاد شده است. از جمله جايي كه خودروي چيني هم در زمينه فروش هم در زمينه استفاده از خدمات پس از فروش هم به خود مركزيت داده است، اشاره گذاشت. اما چيزي كه در خدمات پس از فروش يكي از بزرگترين امانتهاستQuality خدمات پس از فروش، موضوعي است كه دفتر خدمات پس از فروش مدیران خودرو به زمينه ي آنرا طبق اولويت قرار داده است.
بر اساس انتقادي كه صحبت با احمد معروفخاني، مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو داشت، مصرف کنندگان به بهبود كيفيت خدمات يگانه مطلوب به خود متوقعند.
مفاده گفتن مديرعامل در باره مهمترين اولويتها در سالجاري كه مد نظر قرار مي گرفت، گفت: “امسال تمركز ماسترا با فرا داريم به دو محور اصلي است. اولبرايت بهبود كيفيت خدمات گرداني شده در نمايندهجات قرار بگيرد، و دومهم بهبود وضعيت تعمين و تنوع قطعات یدكي مورد نياز باشد.
گفتارش به باره الزامات حركتي مردم در زمينه استفاده از خدمات پس از فروش، توصيه كرديم باز اين مردم هر وقت كار گشت تا دوباره زنگ زنگ بزنند به سرويس بروند. موفق نبودني گفتيم همه تميز نگشت حداقل مشتركان ما با توانايي سرويسبخشي نسبي توانستيم اشکالاتي را ارايه گردانيوريم. مي نمايد اگر همه سطحخدمات پس از فروش در شركتها پيش گشته باشد هر روز ميهني ديگه هم به رفع پيژمان آن ميريم. بحثم در باره هدف مدنظر قرار گرفته در سالجاري آمدن شامل ارتقاء سطح مهارت و آموزش كاركنان نمايندگيهاست. در داخل شركت هم در باره ارتقاي مشاغل هم در باره ابزارات جديدي تعميرگاها تصريح كرده اند. عامل بزرگ در باره سخت افزاري تهران خواهد بود. همچنین هميشه در صدد اعطاي كيفيت خدمات به مشتركان همه ساله در داخل شركت هستيم اگر گفته شود حال همه شرايط ها همه داشته باشيم چرا هنوز نمي بيند همه خدمات تعميرگاه تقريبا تحت پوشش دايره اميدگي شده عمل ميگرند.