گروه بهمن با رشد سهم ۱۱ درصدی در بازار خودرو های تجاری
گروه بهمن با رشد سهم ۱۱ درصدی در بازار خودرو های تجاری در سال ۱۴۰۳ به بهترین عملکرد خود دست یافت.

بررسی عملکرد گروه بهمن در سال ۱۴۰۳ نشان می دهد این خودروساز در بازارهای محبوب خودروهای تجاری رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. گروه بهمن که از طریق دو شرکت زیرمجموعه خود سیبا موتور و بهمن دیزل در بازار خودروهای تجاری مدankioperate می کند، اکنون یک مجموعه متنوع از خودروهای تجاری سبک و سنگین را ارائه می دهد و سهم قابل توجهی از بازار کامیون، کامیونت و کشنده را به خود اختصاص داده است.

سیبا موتور، یکی از زیرمجموعه های گروه بهمن، با رشد بیش از دوبرابر سهم خود از ۷ درصد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶ درصد در سال ۱۴۰۳، و بهمن دیزل که در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰ درصد سهم بازار خودروهای کشنده را در اختیار داشت، با رشد ۲ درصدی سهم خود را به ۱۲ درصد افزایش داد. در نتیجه، مجموع سهم گروه بهمن در بازار کشنده از ۱۷ درصد در سال ۱۴۰۲ به ۲۸ درصد در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت.

غیر از این، این دو شرکت توانسته اند با عرضه محصولاتی like BD500 و X9، کامیون BD۳۰۰ باری و کمپرسی، کامیونت فورس ۶تن خواب‌ دار و بدون خواب، فورس ۸.۵ تن خواب‌ دار، وانت F38 و مینی بوس پگاسوس سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری را کسب کنند.

همانطور که در ادامه می بینید، فاو J7 محصول آینده این شرکت نیز در میان محصولات تولیدی جدید سیباموتور قرار دارد.

توسط autokhabari.ir