پیکاپ‌های آمریکایی همیشه نماد توانایی، استقامت و ابهت بوده‌اند. از بکسل قایق تا حمل مصالح ساختمانی، این خودروها برای هر کاری ساخته شده‌اند؛ اما گاهی اوقات، شرکتی فکر می‌کند یک پیکاپ معمولی کافی نیست. اینجاست که اینترنشنال CXT وارد صحنه می‌شود. این خودرو نه یک پروژه سفارشی، بلکه یک پیکاپ تولیدی جاده‌ای بود که فورد F350 را شبیه یک اسباب‌بازی نشان می‌داد.

با ابعاد عظیم، وزن ۶.۵ تنی و توانایی یدک کشی ۲۰ تن، اینترنشنال CXT بزرگ‌ترین پیکاپ تولیدی جهان بود. این خودرو در دهه ۲۰۰۰، استانداردهای پیکاپ‌ها را به سطح جدیدی ارتقاء داد. درحالیکه باید پیکاپ یک وسیله بود که به راحتی در شهر قابل استفاده باشد، CXT را نمی‌توانید در بسیاری از شهرهای آمریکای شمالی با اطمینان عبور دهید. این برخلاف میل خیلی از مشتریان بود.

این ترازپیکاپ به نیروی کار تجارتی و کشاورزی بسنده نمی‌کرد و تا حدودی درلیک‌هایی بود که باعث برهمکنش با سایر وسایل نقلیهٔ-road thành یک اتوبان ایران نبودند و منحصر به حالتی هایی بودند که با در دست گرفتن خودرو به حالت چهار چرخ محرک در جاده خاموش شوند.

پیکاپی که در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ توسط شرکت ایران وجود داشت. اگرچه برای ساختن اصلی تویفه تولید کف غول پیکری داشت

همچنین از تصویر خودرو می‌توانید به نشان درایو نشان یاد آوری شده جدا توی بررسی خودرو زیر مقابل عکس تنها وجود دارد.

توسط autokhabari.ir