مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه توسعه شبکه خدمات پس از فروش یکی از اولویت‌های شرکت در سال جاری است، عنوان کرد: هدف‌گذاری ما برای افزایش تعداد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت تا پایان سال جاری، اضافه کردن ۵۰ نمایندگی جدید به شبکه است تا پوشش خدماتی ما گسترده‌تر و دسترسی مشتریان به خدمات آسان‌تر شود.

بر اساس این برنامه، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال میزان نمایندگی‌های خدمات پس از فروش این شرکت در سه برند افزایش یابد و به بیش از ۳۰۰ نمایندگی برسد. به گفته وی، برای انتخاب محل نمایندگی‌ها، بر اساس تراکم مشتریان، نیاز منطقه‌ای، سطح رضایتمندی مشتریان و همچنین شرایط جغرافیایی تصمیم‌گیری می‌شود.

سید حمید سید، مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با بیان اینکه تمام مشتریان سه برند تحت پوشش شرکت مدیران خودرو، صرف‌نظر از اینکه مالک خودرو ام‌وی‌ام، فونیکس یا اکستریم باشند، از خدمات پس از فروش با سطح کیفی بالا، قطعات اصلی و تیم‌های آموزش‌دیده بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: هر برند با توجه به ویژگی‌های فنی خاص خود، تیم‌های تخصصی و آموزش‌های متناسب دریافت کرده است تا خدمات با استانداردهای مشخص انجام شود.

او همچنین تاکید کرد که خدمات پس از فروش، نه صرفاً یک مرحله پس از فروش، بلکه پایه اعتماد و رضایت بلندمدت مشتریان است. بنا به این‌ رو داد مدیر شبکه نمایندگان خدمات پس از فروش مدیران خودرو، برنامه‌ریزی این شرکت نه‌فقط برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها، بلکه برای افزایش سطح کیفی خدمات، توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و ارتقای آموزش نیروی انسانی در حال اجراست.

توسط autokhabari.ir