در تاریخ 10 اردیبهشت 1404، تعدادی از مشتریان شرکتهای تویوتا کرولا کراس هایبرید برساوش و نگین تندیس در اعتراض به بلاتکلیفی چند ماهه خود، مقابل سازمان حمایت تجمع کردند.
به گزارش آخرین خودرو، حوالهداران کرولا کراس برساوش و نگین تندیس اظهار داشتند که مدیران این شرکتها پاسخی به خریداران نمیدهند و زمان تحویل خودروهای ثبتنامی مشخص نیست. همین امر موجب شد تا تعدادی از مشتریان در مقابل سازمان حمایت تجمع کنند.
مشتریان این شرکتها اعلام کردند که هنوز قیمت تمام شده خودروها را از سوی برساوش و نگین تندیس دریافت نکردهاند و تماسهایشان با شرکتها بینتیجه بوده است. سازمان حمایت نیز در پاسخ به مشتریان، اطلاعات دقیقی را ارائه نمیدهد.
به گفته مشتریان، تویوتا کرولا کراس هایبرید یکی از خودروهای وارداتی بود که با وعده مدیران وزارت صمت، برنامه کاهش قیمت آن دنبال میشد. اما پس از ثبتنام در سامانه وارداتیها، خبری از تحویل و قیمتگذاری این خودروها نشد و اکنون گفته میشود که کرولا کراس هایبرید نهتنها کاهش قیمت ندارد، بلکه با افزایش قیمت نیز مواجه خواهد شد.
تا کنون شرکتهای برساوش و نگین تندیس پاسخی رسمی به مشتریان خود ارائه ندادهاند. در شرایط فعلی، نیاز است تا جزئیات بیشتری از نحوه قیمتگذاری تویوتا کرولا کراس هایبرید به حوالهداران اعلام شود. در چند وقت اخیر، شرکت برساوش چالشهای زیادی را در تحویل تویوتا لوین و کرولاس کراس تجربه کرد و حجم زیادی از نارضایتیها را به سمت خود کشاند. شرکت نگین تندیس نیز بارها با تجمع جانبازان مواجه شده و نتوانسته پاسخ شفافی را به مشتریان خود بدهد.