ژاپنی‌ها در حال تغییر استراتژی خود در عرضه محصولات الکتریکی هستند. تویوتا قصد دارد تا اواسط سال ۲۰۲۶، نخستین سری از سدان‌های bZ۷ و لکسوس ES را به متقاضیان تحویل دهد. هر دو خودرو بسیار جذاب به نظر می‌رسند و این نشان می‌دهد که تویوتا در تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار است.

مدل‌های خواهرخوانده تویوتا آماده هستند تا تسلا مدل اس و دیگر سدان‌های رده‌بالا را به چالش بکشند. این حرکت نشان می‌دهد که تویوتا مشتاق است برقی‌سازی را فراتر از همکاری با سوبارو دنبال کند و در این مسیر، گام‌های جدی‌تری بردارد.

توسط autokhabari.ir