ایران خودرو به سمت رویکردهای نوین ارتباط با مشتریان حرکت میکند. این تغییر مدیریتی با هدف تقویت روشهای نوین و گذار به سمت ساختارهای مدرن انجام شده است.
مدیر جدید ارتباط با مشتریان ایران خودرو، مزدک زرینبخش، با تاکید بر تغییر رویکرد از روشهای سنتی به مدرنتر، گفت: قصد داریم سیستم سنتی مدیریت ارتباط با مشتریان را به مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ارتقا دهیم.
زرینبخش با تجربه طولانی در صنعت خودرو و مدیریت ارتباط با مشتریان، در سالهای اخیر نقش موثری در استراتژیهای برندینگ گروه بهمن ایفا کرده است. او مدیریت حوزه ارتباط با مشتریان این شرکت را برعهده داشته و اکنون به ایرانخودرو پیوسته است.
این تغییر مدیریتی در راستای سیاستهای جدید ایرانخودرو برای بهبود تجربه مشتری، افزایش بهرهوری و همگامسازی تجربه مشتریان با استانداردهای جهانی صورت گرفته است.
در مدیریت جدید ایرانخودرو، منشاء تمام راهبردها و سیاستهای این شرکت «مشتریمحور» است، به این معنا که تمام سیاستها و رویکردها با اولویت رضایت مشتریان تعیین میشود.
مدیران این مجموعه ابراز امیدواری کردهاند که با راهاندازی یک مرکز پاسخگویی حرفهای، گامی مهم در مسیر جلب اعتماد و رضایت مشتریان برداشته شود.