یوگو در حال تلاش برای بازگشت به عرصه خودرو است. این برند که زمانی به عنوان یکی از بدترین خودروهای تولید شده شناخته میشد، اکنون قصد دارد با یک محصول جدید و بهبود یافته، تصویر خود را تغییر دهد.
جزئیات اولیه و تصاویر جدیدی از یوگوی جدید منتشر شده است و به نظر میرسد که این خودرو ممکن است جانشین شایستهای برای پیشینیان خود باشد. اما سوال اصلی این است که آیا میتواند به مرحله تولید برسد؟
یوگوی اصلی هرگز به عنوان سریعترین، زیباترین یا پر از تکنولوژیترین خودرو ساخته نشده بود، اما کاربردی و عملی بود و از همه مهمتر، ارزان بود. در حالی که هنوز قیمت نسخه مدرن مشخص نشده است، جزئیات جدید نشان میدهد که یوگوی جدید ممکن است ویژگیهای خوبی داشته باشد.
طراحی یوگوی جدید توسط دارکو مارچتا و به رهبری پروفسور دکتر الکساندار بیلیچ از آلمان انجام شده است. این خودرو ظاهری مربعی و کلاسیک دارد و در رویداد طراحی خودرو در مونیخ رونمایی شد.
این خودرو برای بازار B-segment اروپا طراحی شده است و دارای طراحی دو در، پروفایل عریض و مسطح و یک درب عقب با شیب ملایم است. این طراحی به طرحهای اولیهای که اوایل امسال منتشر شد، شباهت زیادی دارد.
به گفته یوگو، این خودرو با موتورهای احتراق داخلی عرضه خواهد شد و هم جعبه دنده دستی و هم اتوماتیک در دسترس خواهد بود. نسخههای الکتریکی نیز ممکن است، به همراه انواع بدنههای مختلف عرضه شود.
هنوز خبری رسمی درباره اینکه یوگو قصد دارد این خودرو را کجا بفروشد، منتشر نشده است، اما بازار اروپا به نظر میرسد گزینهای مطمئن باشد.
یوگو تاریخهای کلیدی برای اعلامیههای آینده تعیین کرده است. در تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال، این شرکت یک “نسخه اسپرت” را رونمایی کرده و جزئیات فنی بیشتری را در رویداد CDE Classic در دیتزهلزتال، آلمان به اشتراک خواهد گذاشت.
رونمایی بزرگتر تا سال ۲۰۲۷ انتظار نمیرود. یوگو به وضوح اعلام کرده که ما تا ۱۵ می آن سال، در نمایشگاه بلگراد، پروتوتایپ کامل و قابل رانندگی را نخواهیم دید.