برند XTRIM با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با امکانات و ویژگیهای پیشرفته خودروهای لوکس خود، کمپین آموزشی آنلاین #XTRIMHOWTO را آغاز کرده است. این کمپین که از ۴ اردیبهشت در صفحه رسمی اینستاگرام XTRIM شروع شده، یک ابتکار آموزشی پنجهفتهای است.
در این کمپین، هر هفته دنبالکنندگان با یکی از ویژگیهای جذاب خودروهای XTRIM آشنا میشوند و نکات ارزشمندی در مورد فناوریهای پیشرفته موجود در این خودروها به دست میآورند. کمپین شامل ۵ ویدیوی آموزشی است که هر هفته یک ویژگی جدید را معرفی میکند.
۵ ویژگی خودروهای لوکس XTRIM که در این کمپین معرفی شدهاند عبارتند از:
۱. سیستمهای پیشرفته کمک راننده (ADAS): آشنایی با چگونگی کمک این سیستم در افزایش ایمنی راننده.
۲. دستورات صوتی (Voice Command): بررسی نحوه عملکرد فناوری تشخیص صدا در خودروهای XTRIM.
۳. تنظیمات صدا (Sound Adjustment): کشف اینکه سیستم صوتی پیشرفته XTRIM چگونه به رانندگان اجازه میدهد تا تنظیمات صدا را برای تجربه شنیداری بهتر شخصیسازی کنند.
۴. پارک خودکار (Auto Park): آشنایی با نحوه عملکرد سیستم پارک خودکار XTRIM.
۵. نمایشگر هدلایت (HUD): بررسی نحوه نمایش اطلاعات حیاتی رانندگی روی شیشه جلو.
در پایان هر ویدیو، یک سوال ساده و جذاب از مخاطبان پرسیده میشود و از آنها خواسته میشود پاسخهای خود را در بخش کامنتها به اشتراک بگذارند. هر پنجشنبه، دو برنده خوششانس از میان کامنتها بهصورت قرعهکشی انتخاب میشوند و جوایز لوکس و ارزندهای را دریافت خواهند کرد.
کمپین #XTRIMHOWTO نخستین گام جدی برند XTRIM در مسیر آموزش و توانمندسازی مشتریان در کنار معرفی امکانات نوین خودروهایش است. این کمپین بیانگر تعهد XTRIM به ارائه خودروهایی با کیفیت بالا، فناوری پیشرفته و برقراری ارتباط عمیقتر با مشتریان است.
همچنین، XTRIM VX با بهرهگیری از سامانهی هوشمند تصفیهی کابین، هوای راکد و آلودهی داخل خودرو را بهسرعت خارج کرده و هوایی تازه و سرشار از طراوت را از محیط بیرون جایگزین میکند.
طراحی علمی XTRIM VX، پاسخ به دغدغههای سلامتی در سفرهای طولانی است؛ با سیستم تنظیم برقی صندلی مجهز، به راحتی میتوان زاویه و موقعیت صندلی را بهدلخواه و با دقت تنظیم کرد.
صندلیهای اکستریم VX با طراحی هوشمندانه، ترکیبی از ویژگیهای راحتی چندگانه را در اختیار سرنشینان قرار میدهند؛ از جمله سیستم تهویه، گرمایش و ماساژ.
کابین XTRIM VX با دقت به نیازهای واقعی کاربران طراحی شده است و قابلیت افزایش فضای صندوق عقب تا 784 لیتر هنگام تاشدن صندلیهای عقب را دارد. حالتهای مختلف سناریویی مانند “حالت خواب” و “حالت نوزاد” نیز از ویژگیهای شگفتانگیز این خودرو است.