فرمول یک و دیزنی همکاری جدید و هیجانانگیزی را اعلام کردهاند که از سال ۲۰۲۶ شاهد حضور میکی موس و دوستانش در دنیای پرسرعت فرمول یک خواهیم بود.
میکی موس دیزنی یکی از محبوبترین و شناختهشدهترین شخصیتهای زمانه ماست و طرفداران میتوانند از طریق تجربیات مختلف، محتوا و کالاها در سراسر جهان، مشتاقانه منتظر دیدن میکی و دوستانش در F1 باشند.
در سالهای اخیر، F1 شاهد رشد چشمگیری در بین طرفداران جوانتر خود بوده است و دادهها نشان میدهند که بیش از چهار میلیون نوجوان ۸ تا ۱۲ ساله اکنون به طور فعال این ورزش را در سراسر اتحادیه اروپا و ایالات متحده دنبال میکنند. به عنوان مثال، ۵۴٪ از دنبالکنندگان در تیکتاک و ۴۰٪ در اینستاگرام اکنون زیر ۲۵ سال سن دارند.
این همکاری بر اساس تمایل مشترک این دو برند برای ایجاد خلاقیت، سرگرمی و نوآوری و گرد هم آوردن طرفداران در سراسر جهان از طریق تجربیات فراموشنشدنی و بینظیر بنیانگذاری شده است.
امیلی پرازر، مدیر ارشد بازرگانی فرمول یک، گفت: «همکاری ما با دیزنی یک همکاری درخشان خواهد بود زیرا ما دنیای میکی و دوستان را به طرفداران خود معرفی میکنیم و آنها نیز این کار را برای ما انجام خواهند داد. این همکاری کاملاً با استراتژی ما برای خروج از دنیای ورزش و ورود به یک بازار مصرف گستردهتر مطابقت دارد و در عوض ما دیزنی را به ۸۲۰ میلیون طرفدار خود در سراسر جهان معرفی میکنیم».
او همچنین اضافه کرد: «این یک رقابت فوقالعاده است زیرا هر دو برند به خاطر جابهجایی مرزها و ارائه سرگرمی و هیجان به میلیونها نفر شناخته شدهاند، بنابراین بیصبرانه منتظرم ببینم تیمهای ما درون پیست و فراتر از آن چه میکنند».
تاسیا فیلیپاتوس، رئیس محصولات دیزنی، افزود: «در حالی که ما تقریباً صدسالگی میکی موس و دوستان را جشن میگیریم، همکاری ما با F1 فرصتی بینظیر برای گرد هم آوردن دو مجموعه سرگرمی قدرتمند برای خلق محصولاتی است که طرفداران دوست خواهند داشت. این همکاری هیجانانگیز در سطح جهانی گسترش خواهد یافت و محتوا و تجربیات فراموشنشدنی متناسب با طرفداران دیزنی و فرمول ۱ ارائه خواهد شد».
اطلاعات بیشتر در مورد این فعالیت در ماههای آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد و طرفداران میتوانند ماجراجویی میکی موس و دوستان در فرمول ۱ را از طریق شبکههای اجتماعی دنبال کنند تا از نحوه زندگی این شخصیتهای نمادین در سال ۲۰۲۶ مطلع شوند.