در دنیای خودرو، سوپراسپرتها و شاسیبلندها دو دسته کاملاً متفاوت هستند که برای اهداف گوناگونی طراحی شدهاند. با این حال، در برخی موارد شاهد استفاده از پیشرانههای مشترک در این دو نوع خودرو بودهایم.
یکی از این موارد، لامبورگینی LM002 است که از پیشرانه ۵.۲ لیتری V12 توئین توربو مشابه لامبورگینی کانتاش استفاده میکند. این موتور ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
نمونه دیگری که میتوان به آن اشاره کرد، آلفارومئو استلویو کوادریفولیو است که از پیشرانه ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو مشابه آلفارومئو ۳۳ استراداله بهره میبرد. این موتور ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
کادیلاک اسکالید V نیز از موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ مشابه شورلت کوروت Z06 استفاده میکند که ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور دارد.
آستونمارتین DBX707 نیز از پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو مشابه آستونمارتین DB12 استفاده میکند که ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
فراری پوروسانگوئه نیز از موتور ۶.۵ لیتری V12 مشابه فراری ۸۱۲ سوپرفست استفاده میکند که ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۱۵ نیوتن متر گشتاور دارد.
مازراتی گریکاله تروفئو نیز از پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 مشابه مازراتی MC20 استفاده میکند که ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.
در نهایت، مرسدس G63 AMG از موتور ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو مشابه مرسدس AMG GT استفاده میکند که ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.