با شروع فصل تابستان و افزایش قابل توجه سفرهای جادهای، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایرانخودرو بر آمادگی کامل زنجیره خدمات پسازفروش این شرکت برای ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.
در این راستا، وی با حضور در انبارهای مرکزی این شرکت، بر ضرورت تامین به موقع قطعات، برنامهریزی دقیق برای وضعیت موجودی انبارها و آمادگی کامل نمایندگیها برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در این ایام تاکید کرد.
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایرانخودرو در حاشیه این بازدید، با کارکنان به گفتوگو پرداخت و بر اهمیت تسهیل شرایط کاری و تضمین ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.
با آغاز فصل تابستان و افزایش سفرها، نیاز به سرویس و نگهداری خودروها بیشتر میشود تا عملکرد خودرو در شرایط جوی تابستان بهینه باشد. در این فصل، با افزایش مراجعات مشتریان به نمایندگیها و حضور بیشتر مردم در جادهها، بار شبکه خدمات پسازفروش ایرانخودرو افزایش مییابد.
در جریان این بازدید، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایرانخودرو از نزدیک روند تامین به موقع قطعات، ابزار و تجهیزات مورد نیاز نمایندگیها را بررسی کرد و در جمع همکاران خود تاکید کرد که این آمادگی نقش مهمی در تسریع خدمترسانی و خلق تجربهای رضایتبخش برای مشتریان در سفرهای تابستانی دارد.
این توجه ویژه به آمادگی شبکه خدمات پسازفروش، در راستای تغییر رویکرد ایرانخودرو در مسیر بهبود رضایت مشتریان از خدمات پسازفروش صورت گرفته است.
گفتنی است، شرکت خدمات پسازفروش ایرانخودرو با داشتن حدود دو هزار نمایندگی و فروشگاه مجاز در سراسر کشور، دارای گستردهترین شبکه خدمات پسازفروش خودرو است و آماده خدمترسانی به تمامی دارندگان محصولات ایرانخودرو میباشد.