رئیس بوگاتی، مت ریمک، اعتقاد دارد که سوپراسپرتهای هیبریدی نیازی به پیشرانههای توربوشارژ ندارند. او این نظر را در مورد جدیدترین محصول شرکتش، بوگاتی توربیون، که مجهز به یک موتور V16 تنفس طبیعی با حجم ۸.۳ لیتر است، بیان کرده است. این موتور که با همکاری شرکت کاسورث توسعه یافته، ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و به یک سیستم هیبریدی مجهز است که ۸۰۰ اسب بخار دیگر تولید میکند.
مت ریمک در مصاحبه با تاپ گیر گفت که استفاده از توربوشارژر در سوپرکارهای هیبریدی بیمعنی است، زیرا بخش هیبریدی میتواند افت قدرت را جبران کند و مزایای الکتریکیسازی را ارائه دهد. او افزود که حذف توربوها باعث کاهش وزن قابلتوجهی شده است، به طوری که وزن موتور V16 تنها ۲۵۲ کیلوگرم است که ۴۲ درصد کمتر از موتور چهار توربوی ویرون است.
بوگاتی توربیون مجهز به باتری ۲۴.۸ کیلووات ساعتی است که برد ۷۰ کیلومتری را بدون نیاز به موتور V16 فراهم میکند. این خودرو دارای سیستم تعلیق جدیدی است که با چاپ سهبعدی ساخته شده و ۴۵ درصد سبکتر است. وزن کل خودرو با تمام مایعات و مخزن سوخت تقریباً پر، کمتر از ۱۹۹۵ کیلوگرم است.
مت ریمک احتمال تولید نسخهای از توربیون با موتور V16 تمام بنزینی را رد نکرده است و به ایده سیستم هیبریدی کوچکتر فقط با یک موتور الکتریکی و حذف موتورهای جلو برای کاهش بیشتر وزن، فکر میکند. نسخه رودستر تقریباً تأیید شده و برنامههای بزرگی برای تولید ۲۵۰ دستگاه کوپه وجود دارد. تحویل مدل استاندارد از سال آینده آغاز میشود.