گروه آرین با معرفی برند لاماکو، وارد مرحله جدیدی از فعالیتهای خود در صنعت خودرو شد. محمدرضا سیفی، در مراسم معرفی این برند، به سابقه گروه آرین در واردات خودرو اشاره کرد و گفت که پس از تجربه موفق واردات خودروهای میتسوبیشی، اولین محصول تولیدی گروه، لاماری بود. اکنون، با برند لاماکو، گروه آرین قصد دارد با هدف بازار متفاوتی، دومین تجربه خودروسازی خود را رقم بزند.
برند لاماکو به عنوان یک برند در دسترس برای جامعه بزرگتر معرفی شده است. سیفی در این رابطه اظهار داشت که خودرو لاماکوفلو با تیراژ بالاتر و قیمت اقتصادی عرضه خواهد شد تا افراد بیشتری از جامعه توان خرید آن را داشته باشند.
همچنین، سیفی به عرضه لاماری اکو اشاره کرد و گفت که این خودرو بهزودی پس از رونمایی در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۳، وارد بازار خواهد شد. وی از برنامههای آینده برند لاماری نیز سخن گفت و اظهار داشت که دو محصول جدید دیگر در برند لاماری تا پایان سال راهی بازار خواهند شد و سبد محصولات لاماری را به چهار محصول افزایش خواهند داد.
حوزه خودروهای تجاری نیز مورد توجه گروه آرین قرار دارد. سیفی در این رابطه از معرفی برند لاماری تراک و عرضه محصولات شکمن با مدل ایکس ۶۰۰۰ خبر داد. همچنین، برنامهریزی برای عرضه کشنده اقتصادی ایکس۳۰۰۰ و کامیونتهای سبک و نیمهسنگین در دستور کار گروه آرین قرار دارد.
مدیر کسبوکارهای خودرویی آرین همچنین به معرفی برند آرینادرایو پرداخت که به عنوان یک مولتی برند، خودروهای میتسوبیشی، نیسان و هوندا را با تمرکز بر خدمات پس از فروش گسترده به بازار عرضه میکند.
در ادامه، امیر صرافی، مدیر بازاریابی آرین پارس موتور، به معرفی برند لاماکو پرداخت و گفت که این برند با هدف کسب سهم از بازار خودروهای اقتصادی معرفی شده است. خودرو لاماکو فلو به عنوان یک کراساوور اقتصادی معرفی شده است که مکمل لاماری ایما در حوزه خودروهای نیمه لوکس خواهد بود.