بامو در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت M5 است که تغییرات قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. این نسخه نه تنها از نظر ظاهری بهروز خواهد شد، بلکه با تکنولوژیهای پیشرفتهتر و نسخه سبکتر CS در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد.
پروتوتایپهای نسخه بروز شده M5 در پیست نوربرگرینگ دیده شدهاند. مدل جدید بخشی از بهروزرسانی میاندورهای بامو است و در نگاه اول، تغییرات ظاهری محدودی نسبت به نسخههای قبلی دارد.
یکی از بارزترین تغییرات در بخش جلویی خودرو رخ داده است، جایی که چهره نسبتاً خشن مدل کنونی با جلوپنجرههای باریکتر و ظریفتر، الهامگرفته از زبان طراحی نئو کلاس جایگزین شده است. چراغهای جلوی جدید نیز ظاهری شیکتر به M5 بخشیدهاند.
در بخش عقب، خودرو همچنان پوشش استتار سنگینی دارد اما انتظار تغییرات عمدهای نداریم. احتمالاً گرافیک چراغهای عقب با تم نئو کلاس بهروز شده و سپر با تغییرات جزئی همراه خواهد بود.
بامو قصد دارد نسخه جدیدی به خانواده M5 اضافه کند که احتمالاً نسخه CS خواهد بود. این نسخه میتواند وزن را کاهش داده و عملکرد را بهبود بخشد. مدل کنونی G90 با وزن ۲۴۴۵ کیلوگرم حتی سنگینتر است؛ بنابراین، حتی با نسخه CS، انتظار معجزه در کاهش وزن نداشته باشید.
در صورت معرفی نسخه CS برای سدان و تورینگ، احتمالاً شاهد افزایش قدرت خواهیم بود. سیستم پلاگینهیبریدی کنونی شامل موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو، باتری ۱۴.۸ کیلووات ساعتی و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با موتور الکتریکی یکپارچه است که درمجموع ۷۲۷ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.