منصوری در جدیدترین پروژهٔ تیونینگ خود سراغ بامو M5 رفته و با استفادهٔ گسترده از فیبر کربن، ظاهری تهاجمیتر به این سدان آلمانی بخشیده است.


منصوری به خاطر تیونینگهای بحثبرانگیزش شهرت دارد. برخی این سبک را نمیپسندند اما نمیتوان انکار کرد که خودروهای تیونینگ این شرکت، توجه همه را جلب میکنند. این بار، منصوری با مجموعهای از ارتقاهای ظاهری، بامو M5 را برای جلبتوجه آماده کرده است. بدین منظور، قطعات فیبر کربنی متعددی برای این ماشین تدارک دیده شده که شامل رکابهای جانبی، اسپویلر، لوگوهای روی گلگیر، قاب آینهها و کاناردها میشود. تزئینات بزرگ کربنی کاپوت، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب با سه سر اگزوز که از مرکز آن بیرون زده، تکمیلکنندهٔ ویژگیهای ظاهری این ماشین هستند.
حتی برای زیر کاپوت هم امکان سفارش کاور موتور فیبر کربنی وجود دارد تا همه متوجه شوند این M5 یک مدل استاندارد نیست. همچنین سیستم اگزوز اسپرت و رینگهای فورجکاری شده مشکی نیز در دسترس هستند. در داخل کابین، منصوری پدالهای فیبر کربنی، روکشهای فیبر کربنی در رکاب درها، کفپوشهای و کمربندهای ایمنی با طرحهای متنوع را ارائه میدهد. این تیونر همچنین امکان ارتقای سایر بخشهای کابین را برای شخصیسازی بیشتر فراهم کرده است.
ارتقاهای منصوری طراحی M5 را جسورانهتر و چشمگیرتر کردهاند تا بتواند در بین نمونههای معمولی M5 خود را متمایز کند. بااینوجود، از تغییرات فنی حرفی زده نشده و انتظار میرود M5 منصوری همان قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی استاندارد را داشته باشد که با پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو، ۷۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند.