گروه بهمن گزارشی از اقدامات مهم خود برای تحقق شعار “همواره مراقبتان هستیم” در دوران ۱۲ روزه جنگ منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که این خودروساز با ابتکار عمل خود، نگرانی‌های مشتریان را کاهش داده است.

در این دوره، گروه بهمن طرح افزایش بازه سرویس اولیه را اجرا کرد و پاسخگویی ۲۴ ساعته را برای مشتریان خود فراهم آورد. همچنین، این گروه با تسریع در تامین قطعات، انعطاف‌پذیری در تعیین مرکز خدمات در سراسر کشور و افزایش نفرات در شیفت‌های امدادی، خدمات خود را برای مراقبت از مشتریان گسترش داد.

بر اساس گزارش گروه بهمن، این شرکت بازه سرویس ادواری تمام محصولات را به میزان دو هزار کیلومتر پیمایش و یک ماه نسبت به شرایط معمول افزایش داد تا گارانتی محصولات مشتریان تحت تأثیر قرار نگیرد. در این ایام، مرکز خدمات تماس گروه بهمن نیز به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان بود.

در روزهای حمله به کشور، گروه بهمن با افزایش سرعت تامین قطعات خودروهای نیازمند تعمیر، زمان حضور خودرو در تعمیرگاه را کاهش داد و با افزایش شیفت‌های امدادی، سرعت خدمات‌رسانی به مشتریان را افزایش داد.

همچنین، با توجه به افزایش سفرهای شهروندان به دلیل شرایط خاص کشور، گروه بهمن این امکان را فراهم کرد تا مشتریان بتوانند عاملیت مورد نظر را در سراسر کشور انتخاب کنند و سرویس مورد نظر را در آنجا دریافت کنند.

در این گزارش، گروه بهمن اعلام کرد که علیرغم آسیب دیدن دو عاملیت این گروه در نتیجه حملات، روند خدمات‌رسانی به مشتریان متوقف نشد.

توسط autokhabari.ir