با وجود شرایط خاص و چالشهای اخیر در کشور، شرکت آرین پارس موتور با پایبندی به تعهدات حرفهای و مسئولیتپذیری در قبال مشتریان، فعالیتهای خود را در حوزههای خدمات پس از فروش، امداد جادهای و سایر خدمات مرتبط با برند لاماری بدون وقفه ادامه داده است.
فرآیند تحویل خودروهای تعهد شده نیز همانند گذشته به صورت منظم در حال انجام است و هیچگونه وقفه یا تغییری در برنامههای تحویل ایجاد نشده است. مشتریان میتوانند با اطمینان کامل نسبت به تکمیل مراحل خرید، تسویه حساب و تحویل خودروهای خود اقدام کنند.
پس از بازگشت شرایط به حالت عادی در هفته گذشته، شرکت آرین پارس موتور به منظور همراهی با مشتریان خود، زمان تکمیل وجه مشتریانی که موعد تکمیل وجه آنان فرارسیده بود را به مدت 12 روز تمدید کرد.
تأمین قطعات یدکی مورد نیاز نیز در وضعیت کاملاً عادی قرار دارد و انبارهای شرکت و نمایندگان با تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری، پاسخگوی نیاز مشتریان در سراسر کشور هستند.
در طول 12 روز گذشته، برند لاماری برای رفاه حال مشتریانی که موعد سرویس دورهای خودرو آنها فرا رسیده بود و به هر دلیلی امکان مراجعه به شبکه نمایندگی را نداشتهاند، بازه پیمایشی و زمانی سرویس ادواری را به مدت ۱ ماه یا ۱۰۰۰ کیلومتر نسبت به شرایط معمول افزایش داده است.
این اقدام با هدف حفظ حقوق مشتریان و به منظور جلوگیری از ابطال گارانتی به دلیل شرایط اضطراری انجام شده است. طی این مدت شبکه نمایندگیهای برند لاماری با آمادگی کامل در تهران و سایر شهرهای ایران با بیش از دو هزار پذیرش، پذیرای مشتریان بوده است.
آرین پارس موتور در کنار حفظ روند جاری، در حال برنامهریزی برای عرضه محصولات جدید خود در آینده نزدیک است. معرفی این محصولات، بخشی از استراتژی توسعه برند لاماری و لاماکو در بازار ایران و ارتقای تجربه مشتریان خواهد بود.
این شرکت به تازگی محصول لاماکو فلو را رونمایی کرد و در صدد است طی سال جاری محصولات دیگری نیز برای عرضه به نمایش بگذارد. مجموعه آرین پارس موتور همواره تلاش کرده تا حتی در شرایط دشوار نیز، کیفیت خدمات و تعهد خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کند.