در نیمه اول سال ۲۰۲۵، نزدیک به ۲۵ درصد از فروش کادیلاک به خودروهای الکتریکی اختصاص داشت. این موفقیت در حالی رقم خورد که مدل لیریک با کاهش فروش مواجه شد، اما مدلهای جدید مانند اپتیک، وستیک و اسکالید IQ با تقاضای بالایی روبرو بودند.
لیریک که اولین کراساوور الکتریکی کادیلاک بود، در سهماهه دوم سال ۲۰۲۵ با کاهش ۳۱.۲ درصدی فروش به تنها ۵,۰۱۷ دستگاه رسید. این کاهش فروش در حالی رخ داد که در سهماهه اول سال نیز فروش لیریک ناامیدکننده بود و در نهایت فروش این مدل در نیمه اول سال با ۲۸.۸ درصد کاهش به ۹,۳۱۷ دستگاه رسید.
با این حال، کادیلاک توانست در نیمه اول سال ۲۰۲۵ نزدیک به ۲۵ درصد از فروش خود را به خودروهای الکتریکی اختصاص دهد که بالاترین رقم در میان برندهای لوکس بازار است. این برند همچنین در سهماهه دوم سال بیشترین سهم بازار خودروهای الکتریکی لوکس را به خود اختصاص داد.
در حالی که لیریک با کاهش فروش مواجه شد، کادیلاک از تقاضای قوی برای مدلهای اپتیک، وستیک و اسکالید IQ خبر داد. اپتیک با فروش ۳,۲۲۴ دستگاه، وستیک با ۱,۷۴۴ دستگاه و اسکالید IQ با ۱,۸۱۰ دستگاه و قیمت پایه ۱۳۰ هزار دلار، همگی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شدند.
کادیلاک در حال گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی خود است و مدلهای جدیدی مانند لیریک V، اپتیک V و اسکالید IQL در راه هستند. اسکالید IQL با قیمت پایه ۱۳۲,۷۹۵ دلار و با ویژگیهایی مانند برد ۷۴۰ کیلومتر و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۴.۷ ثانیه، از تابستان امسال عرضه خواهد شد.
در میان مدلهای بنزینی کادیلاک، اسکالید با ۱۱,۶۹۲ دستگاه فروش در سهماهه دوم و افزایش ۱۶.۱ درصدی، پرفروشترین مدل بود. این رشد احتمالاً به دلیل فیسلیفت قابل توجه این مدل بوده است. کراساوور کوچک XT4 با کاهش ۲۲.۲ درصدی فروش مواجه شد، در حالی که XT5 و XT6 رشد اندکی داشتند. سدانهای کادیلاک نیز نتایج متفاوتی داشتند؛ CT5 با افزایش ۹ درصدی به ۴,۱۸۷ دستگاه رسید، در حالی که CT4 با کاهش ۱۹.۱ درصدی تنها ۱,۴۳۰ دستگاه فروخت.