سردرگمی در نام محصولات چینی

تقریبا تمام کسانی که با بازار خودروهای داخلی آشنایی ندارند و می‌خواهند خودروی جدیدی را خریداری کنند، حداقل یک‌بار در چاه سردرگمی نام محصولات چینی افتاده‌اند. فارغ از اینکه هر روزه نام‌های تازه و گاه عجیبی به بازار معرفی می‌شوند، مدل‌ها و شباهت محصولات به یکدیگر هم به این ماجرا شدت می‌بخشد.

خوشبختانه، شرکت مدیران‌خودرو در اقدامی سنجیده، تصمیم گرفته تا در نام‌گذاری محصولات خود تجدیدنظر کند. این شرکت که بیش از 20 سال سابقه فعالیت در کشور دارد، با عرضه بیش از 18 محصول در بازار داخلی، گستره مناسبی از خودروهای سواری سبک را در کلاس‌های مختلف معرفی کرده است و هم‌اکنون مالکیت سه برند ام‌وی‌ام، فونیکس و اکستریم را برعهده دارد.

source

توسط autokhabari.ir