اما تقریباً همه شما عزیزان با کابین پژو 207 آشنا هستید. نیمه بالایی داشبورد طراحی جدیدی نسبت به 206 دارد اما نیمه پایینی همان ترکیب 206 است و شاید شما نیز با ما همعقیده باشید که طراحی کابین 206 انسجام و جذابیت بیشتری نسبت به کابین 207 دارد. المانهای کابین این هاچبک ایرانی/فرانسوی کاملاً قدیمی و متعلق به چند دهه پیش هستند و از نظر کیفیت متریال نیز جای صحبتی وجود ندارد. با اینکه شادو فعلاً وارد بازار نشده اما حدس میزنیم حداقل از نظر متریال بکار رفته وضعیت بهتری نسبت به 207 داشته باشد.
کی ام سی شادو در بخش فنی از همان موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی جک J4 با 105 اسب بخار قدرت و 137 نیوتون متر گشتاور استفاده میکند. استفاده از موتور تنفس طبیعی میتواند خیال خریداران را تا حدودی از مشکلات موتورهای توربو راحت کند هرچند نباید از این قوای محرکه مخصوصاً به خاطر وجود گیربکس CVT انتظار شتاب زیادی را داشته باشید. در عوض مصرف سوخت پایین و قابلیت اطمینان خوب از جمله ویژگیهای موتور شادو هستند. با توجه به صفر تا صد 11 ثانیهای جک J4 در روی کاغذ انتظار میرود هاچبک جدید کرمان موتور نیز عملکرد تقریباً مشابهی داشته باشد.
source