این مدل از همان پیشرانه سوپرشارژ ۳.۲ لیتری V6 که در نسخههای سدان و استیشن C32 به کار رفته بود استفاده میکرد که 354 اسب بخار قدرت داشت. گیربکس دستی برای این مدل ارائه نشد و تنها انتخاب یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک بود اما با قدرت و مزایای کشش ناشی از انتقال نیروی محرک عقب، C32 اسپرت کوپه ظرف تنها ۵.۲ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسید. بخشی از این سرعت به خاطر گیربکس بود که تعویض دندهها را حدود ۳۵ درصد سریعتر از گیربکس استاندارد Speedshift انجام میداد. ظاهر این مدل نیز با کیت بدنه عضلانی AMG، رینگهای ۱۸ اینچی و سیستم اگزوز دوگانه بیضیشکل جذابتر بود.
اولین هاچبک داغ مرسدس
در کنار تقویت پیشرانه، AMG به شاسی C32 اسپرت کوپه هم توجه ویژهای کرده بود. برای اینکه هندلینگ خودرو چابکتر شود، فنرها و کمکفنرها از نو تنظیم شدند، آنتیرول بارها سفتتر شدند و ارتفاع خودرو نزدیک به سه سانتیمتر کاهش پیدا کرد که کاهش مرکز ثقل و بادیرول را به دنبال داشت. علاوه بر این، خودرو به ترمزهای قویتری مجهز شد که با دیسکهای خنک شونده امکان فشار طولانیمدت بدون کاهش توان را فراهم میکرد. این ویژگیها اولین هاچبک داغ مرسدس را خلق کردند ولی C32 AMG اسپرت کوپه به دلیل تعداد تولید بسیار محدود نتوانست خیلی خود را مطرح کند.
source