برای برندی مثل بوگاتی، انحصار حرف اول را میزند و برای برخی خریداران حتی داشتن یکی از ۲۵۰ نمونه توربیون یا ۵۰۰ نمونهٔ شیرون کافی نیست. ثروتمندترین مشتریان بوگاتی به دنبال چیزی هستند که فقط متعلق به خودشان باشد و این شرکت برنامه‌ای جدید را دقیقاً برای این خریداران معرفی کرده است. این برنامه که سولیتر نامیده شده، ریشه در سنت اتاق‌سازی بوگاتی دارد. این سرویس به ثروتمندترین کلکسیونرهای بوگاتی اجازه می‌دهد چیزی کاملاً منحصربه‌فرد و انحصاری خلق کنند. سولیتر حتی از برنامه شخصی‌سازی سورمزیور بوگاتی که در سال ۲۰۲۱ رسماً معرفی شد هم انحصاری‌تر است. برخلاف سورمزیور که به مشتریان امکان شخصی‌سازی مدل‌های موجود را می‌دهد، از طریق سولیتر آن‌ها می‌توانند ابرخودرو خود را تقریباً از صفر خلق کنند.

source

توسط autokhabari.ir