ریمک نورا R یک هیولای الکتریکی با ۲۱۰۷ اسب بخار است درحالی‌که کونیگزگ یسکو ابسولوت از یک پیشرانه V8 توئین توربوی ۵ لیتری با ۱۶۰۰ اسب بخار بهره می‌برد. این دو خودرو کاملاً متفاوت‌اند اما تنها نیم ثانیه آن‌ها را از هم جدا می‌کند. کریستین فون کونیگزگ، بنیان‌گذار شرکت، اظهار داشت:

اینکه ما با یک خودروی تولیدی مجهز به موتور درون‌سوز و دیفرانسیل عقب، تمام خودروهای الکتریکی چهارچرخ محرک را در خط مستقیم شکست دهیم، تقریباً جادویی است و نشان می‌دهد که حقایق می‌توانند بازنویسی شوند.

کونیگزگ این رکورد را در ۷ آگوست (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) در باند هوایی اوربرو با رانندگی مارکوس لوند، راننده آزمایشی کارخانه شکست. این همان یسکویی است که رکورد قبلی کونیگزگ را در سال ۲۰۲۴ ثبت کرده بود.

source

توسط autokhabari.ir