او از آن دوران چه آموخت؟ «ساده است: هر روز یک درس جدید است. اگر باور کنی هرآنچه اکنون میدانی کافی است، بهتر است که متوقف شوی.»
شما کدام ویژگی لامبورگینی میورا را بیشتر تحسین میکنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
تایملاین زندگی و پروژههای مهم جیانپائولو دالارا
📌 ۱۹۳۶ (۱۳۱۵) – تولد در ورانو ده’ ملهگاری، ایتالیا.
📌 دهه ۵۰ میلادی – تحصیل مهندسی مکانیک در میلان؛ شروع همکاری با فراری در زمینه آیرودینامیک و تونل باد.
📌 ۱۹۵۹ (۱۳۳۸) – استخدام رسمی در تیم کارلو چیتی در فراری.
📌 ۱۹۶۰ (۱۳۳۹) – پیوستن به مازراتی؛ حضور در مسابقات، از جمله ۱۲ ساعت سبریگ ۱۹۶۲.
📌 ۱۹۶۳ (۱۳۴۲) – دعوت به همکاری توسط فروچو لامبورگینی برای آغاز بخش خودروهای سواری.
📌 ۱۹۶۴ (۱۳۴۳) – شروع توسعه لامبورگینی ۳۵۰ GT.
📌 ۱۹۶۵ (۱۳۴۴) – طراحی شاسی میانی برای پروژه میورا؛ الهامگرفته از طرح موتور عرضی مینی.
📌 ۱۹۶6 (۱۳۴۵) – رونمایی از لامبورگینی میورا در نمایشگاه تورین؛ آغاز دوران سوپراسپرتها.
📌 ۱۹۶۹ (۱۳۴۸) – خروج از لامبورگینی؛ همکاری با دتوماسو روی پروژه فرمول ۱.
📌 ۱۹۷۲ (۱۳۵۱) – تأسیس شرکت Dallara Automobili؛ تولید شاسیهای مسابقهای.
📌 دهه ۸۰–۹۰ میلادی – تبدیل دالارا به بزرگترین سازنده شاسیهای فرمول ۳ و ایندیکار.
📌 ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) – معرفی خودروی جادهای Dallara Stradale.
📌 ۲۰۱۶–۲۰۲۰ (۱۳۹۵–۱۳۹۹) – نقش کلیدی در توسعه شاسیهای LMDh هایپرکارها و مسابقات استقامتی.
📌 ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) – افتتاح Dallara Academy؛ موزه و مرکز آموزشی در کنار کارخانه.
📌 ۲۰۲۵ (۱۴۰۴) – در ۸۸ سالگی همچنان رئیس شرکت دالارا، با بیش از ۸۰۰ کارمند.
source