بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابل‌توجهی در شاخص‌های کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ ارتقا داد.

خدمات پس از فروش لاماری (4).webp

بهبود در شاخص‌های مدیریتی و نمایندگی‌ها

در بخش «نظام مدیریتی»، امتیاز آرین پارس توربو در سال 1403 نسبت به سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی مواجه شده است. در این بخش آرین پارس توربو با اصلاح ساختار، تدوین فرآیندهای کارآمدتر و اجرای سیاست‌های مدیریتی توانسته است جهش بزرگی داشته باشد.

همچنین در شاخص «وضعیت نمایندگان»، عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لاماری در سطح مناسبی قرار داشته و همه نمایندگان امتیاز بالایی کسب کردند. بر این اساس امتیاز شرکت نسبت به سال 1402 با رشدی بیش از ۱۰ درصد همراه بوده، که بیانگر سرمایه‌گذاری بیشتر در شبکه نمایندگی‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی است.

خدمات پس از فروش لاماری (2).webp

افزایش رضایتمندی مشتریان

شاخص «رضایتمندی مشتریان» نیز با وجود آن‌که در سال گذشته عدد قابل‌قبولی داشت، در سال ۱۴۰۳ ، «3 درصد» ارتقا پیدا کرد. این روند نشان‌دهنده روند مثبت تعامل با مشتریان و افزایش رضایت آن‎ها در دریافت خدمات پس از فروش است.  رضایتمندی مشتریان نشان‌دهند قرار گرفتن آرین پارس توربو در مسیر صحیح در حوزه خدمات پس از فروش است.

خدمات پس از فروش لاماری (3).webp

ارتقای رتبه

ترکیب این امتیازها باعث شد تا خدمات پس از فروش لاماری در ارزیابی کلی ISQI، با یک پله صعود از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ دست یابد. این دستاوردها نشان می‌دهد آرین پارس توربو با تمرکز بر ارتقای نظام مدیریتی و توانمندسازی شبکه نمایندگی‌ها، موفق شده گام بلندی در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش بردارد.

source

توسط autokhabari.ir