این شرکت با ترکیب پیشوند ID با نام‌های شناخته‌شده‌ای مانند پولو، قصد دارد پلی میان گذشته پرافتخار و آینده الکتریکی خود بزند. برای نمایش این تغییر بزرگ، فولکس‌واگن نسخه‌های استتار شده از هر دو مدل ID پولو و ID پولو GTI را در نمایشگاه خودروی مونیخ به نمایش گذاشته است. توماس شفر، مدیرعامل برند فولکس‌واگن، دراین‌باره می‌گوید:

نام‌های مدل‌های ما عمیقاً در ذهن مردم ریشه دوانده‌اند. آن‌ها نماینده یک برند قدرتمند هستند و ویژگی‌هایی مانند کیفیت، طراحی جاودانه و فناوری برای همه را تداعی می‌کنند. به همین دلیل است که نام‌های شناخته‌شده خود را به آینده منتقل می‌کنیم. ID پولو تنها یک شروع است.

source

توسط autokhabari.ir