به گزارش پرشین خودرو، دومین دوره آموزش حضوری آشنایی با الزامات، شرایط و ضوابط و ارزیابی در حوزه فروش با همکاری صنایع خودروسازی ایلیا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برگزار شد.

دوره آموزشی برای نمایندگان رسمی صنایع خودروسازی ایلیا

ارتقای دانش فنی فعالان صنعت خودرو

این دوره آموزشی با هدف افزایش دانش تخصصی کارشناسان فروش و امور مشتریان شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو برگزار شد. نمایندگان رسمی صنایع خودروسازی ایلیا از شهرهای مختلف کشور در این دوره حضور یافتند تا با آخرین تغییرات و دستورالعمل‌های جدید ISQI آشنا شوند.

سخنرانی عقیل مصطفایی معاون فروش، در دوره آموزشی برای نمایندگان رسمی صنایع خودروسازی ایلیا

حرکت ایلیا در مسیر توسعه پایدار

صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در بخش خصوصی صنعت خودرو، در سال‌های اخیر رویکردی توسعه‌محور را در پیش گرفته است. این خودروسازی از سال ۱۴۰۳ با ایجاد تغییرات در سطوح مدیریتی، خدماتی و فنی، تلاش کرده تا خدمات خود را به سطحی بالاتر از استانداردهای موجود ارتقا دهد و شعار «ایلیا در مسیر توسعه» را در تمامی ارکان سازمان نهادینه کند.

دوره آموزشی برای نمایندگان رسمی صنایع خودروسازی ایلیا

آمادگی برای ارزیابی‌های ISQI

در این برنامه آموزشی، شرکت‌کنندگان(نمایندگان صنایع خودروسازی ایلیا) با جدیدترین به‌روزرسانی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) آشنا شدند تا با آمادگی کامل در ارزیابی‌های آتی این سازمان شرکت کنند و با ارتقای عملکرد، زمینه بهبود خدمات به مشتریان را فراهم آورند.

دوره آموزشی برای نمایندگان رسمی صنایع خودروسازی ایلیا

source

توسط autokhabari.ir