مزدا در نمایشگاه حملونقل ژاپن ۲۰۲۵ از لوگوی جدید و مینیمالیستی خود پردهبرداری کرد و به جمع رو به رشد خودروسازانی پیوست که نشانهای سهبعدی و پرجلوهٔ خود را با طراحیهای تخت و ساده جایگزین میکنند. این نشان جدید که سال گذشته به ثبت رسیده بود، قرار است پلی بهسوی آینده برای این برند ژاپنی باشد اما آیا در این مسیر، بخشی از روح و هویت مزدا قربانی شده است؟ لوگوی جدید همچنان فرم آشنای حرف M را به شکل دو بال گشوده حفظ کرده است؛ نمادی که از سال ۱۹۹۷ معرف این برند بوده است. بااینحال، در نسخه جدید، تمام خطوط منحنی نرمتر، زوایا تیزتر و هرگونه سایه یا حس عمق بهطور کامل حذف شده است.
source