بازطراحی فنی و الکترونیکی R7 جدید
در قلب یاماها R7 همان پیشرانه ۶۸۹ سیسی دو سیلندر موازی با فناوری CP2 قرار گرفته که همچنان بدون تغییرات داخلی، ۷۲.۴ اسببخار قدرت را در ۸,۷۵۰ دور بر دقیقه دردسترس راننده قرار میدهد. حداکثر ۶۸ نیوتنمتر گشتاور خروجی این موتور هم در ۶,۵۰۰ دور بر دقیقه تولید میشود. پس تفاوت بزرگ این نسخه در چیست؟ سازنده ژاپنی اعلام کرده که سامانه گاز برقی یاماها موسومبه «Y-CCT» جایگزین مکانیزم سنتی شده تا واکنش موتور دقیقتر و نرمتر باشد. این تغییر نهتنها هماهنگی بیشتری میان گاز و موتور ایجاد میکند، بلکه زمینهساز ورود مجموعهای از سیستمهای هوشمند نیز خواهد شد.
source