این نوآوری محدودیتهای تولید قطعات بسیار بزرگ و نازک را پشت سر گذاشته است. این فریم یکپارچه مساحت ۴.۲ مترمربع دارد و ضخامت دیوارههای آن در یک فرآیند ریختهگری واحد، بین ۴ تا ۵۰ میلیمتر متغیر است؛ نسبتی که پیشازاین در هیچ پروژهای در جهان با موفقیت اجرا نشده بود. در روشهای سنتی، شاسیهای آلومینیومی از اتصال دهها قطعهٔ مجزا ساخته میشوند که این اتصالات اغلب به نقاط ضعف ساختاری تبدیل شده و بر استحکام و ایمنی خودرو تأثیر منفی میگذارند. شرکت هنتک پس از سالها تحقیق، موفق به غلبه بر چالشهای فنی پیچیدهای مانند کنترل جریان فلز مذاب و انجماد تدریجی در بخشهایی با ضخامتهای متفاوت شده است. نتیجهٔ این تلاش، فریمی یکپارچه است که استحکام کلی بدنه و مقاومت پیچشی آن را بهطور قابلتوجهی افزایش میدهد. طراحی بهینهٔ مسیر انتقال نیرو در این سازه، حفاظت از سرنشینان در هنگام تصادف را نیز بهبود بخشیده است.
source