بازار خودروهای شاسیبلند در حال پوستاندازی است و چری با یک ایده کاملاً جدید وارد میدان میشود؛ ساخت شاسیبلندی برای کسانی که ذاتاً علاقهای به این کلاس خودرویی ندارند! این فلسفه جسورانه، هسته اصلی برند جدیدی به نام لیپاس است که قرار است در سال ۲۰۲۶ با مدل L8 وارد بازارهای جهانی ازجمله استرالیا، شود. لوکاس هریس، مدیر ارشد عملیاتی چری در استرالیا، این رویکرد متفاوت را اینگونه توصیف میکند:
بهترین توصیف لیپاس این است: یک شاسیبلند برای آدمهایی که اهل شاسیبلند نیستند. میدانید، کسانی که به خاطر نیازهای کاربردی مثل داشتن خانواده یا فضای بار مجبور به خرید شاسیبلند هستند، اما در اعماق قلبشان، این انتخاب اولشان نبوده است. لیپاس دقیقاً برای جذب این افراد ساخته شده است.
source