زیر این پوستهٔ پرزرقوبرق، همچنان یک یونیماگ مدل U 4023 با اکسلهای پورتال، شاسی انعطافپذیر و سه دیفرانسیل قفلشونده پنهان شده اما بزرگترین تغییر زیر کاپوت رخ داده است؛ جایی که موتور چهار سیلندر ۵.۱ لیتری با قدرت ۲۳۰ اسب بخار، جای خود را به یک پیشرانهٔ دیزلی شش سیلندر جدید ۷.۷ لیتری OM 936 که ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. این افزایش قدرت به معنای کشش بهتر و عملکرد نرمتر گیربکس است، بدون آنکه ذرهای از تواناییهای آفرود افسانهای آن کاسته شود.
source