منتشر شده در 19 خرداد 1403 ساعت 11:00


بنلی TRK 552X

موتورسیکلت بنلی TRK 502X از سال ۲۰۱۷ روی خطوط تولید قرار دارد. در طول این مدت رقبای جدید زیادی ظهور کرده و محصول بنلی نمی‌ تواند مثل سابق نظر مثبت مشتریان را به سمت خود جلب کند. به همین خاطر کمپانی اصالتاً ایتالیایی دست به کار شده و نسخه جدید این مدل را با نام TRK 552X طراحی و تولید کرده است.

برای افزایش قدرت رقابت پذیری، بنلی هم در بخش طراحی و هم در بخش فنی دست به تغییراتی زده است. مدل جدید TRK 552X به جای چراغ‌ هالوژنی، از چراغ‌ های دوگانه LED بهره می‌ برد. به دلیل استفاده از دماغه و شیشه بزرگ تر، این مدل جدید چهره خشن‌ تری پیدا کرده است. باک هم نسبت به قبل اندازه حجیم تری دارد.

موتور سیکلت بنلی TRK 552X

در بنلی TRK 552X نشان دهنده‌ های آنالوگ جای خود را به یک نمایشگر تماماً رنگی TFT داده اند تا این موتور سیکلت جدید مشابه رقبای خود باشد. این نمایشگر امکان یکپارچه شدن با تلفن همراه را دارد و می تواند میزان فشار باد تایرها را نشان دهد.

موتور بنلی TRK 552X

نیروی لازم برای جابجایی بنلی TRK 552X توسط موتور ۵۵۰ سی سی تامین می‌ شود. این موتور توانایی تولید ۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. در زمینه فناوری، بنلی تغییرات زیادی نداده و فقط ترمز ضد قفل دو کاناله به TRK 552X اضافه شده است. این موتورسیکلت همه جارو روی رینگ‌های ۱۷ و ۱۹ پره سوار شده و تایرهای آن ساخت شرکت آلمانی متزلر هستند.

بنلی جدید

انتظار می رود پس از عرضه در چین، این موتورسیلکت راهی سایر بازارهای بین المللی شود. در رابطه با قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده است. ناگفته نماند بنلی (Beneli) در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا شروع به کار کرده، اما مالکیت آن از سال  ۲۰۰۵ در اختیار چینی ها قرار دارد. این برند توسط یکی از زیرمجموعه های گروه جیلی خریداری شده است. ناگفته نماند برخی از محصولات بنلی در ایران نیز حضور دارند.

source

توسط autokhabari.ir