منتشر شده در 20 خرداد 1403 ساعت 16:18



عکاس
رضا چوکامی

افتتاح نمایندگی 106 صنایع خودروسازی ایلیا

صبح امروز طی مراسمی نمایندگی ۱۰۶ صنایع خودروسازی ایلیا با حضور مدیران این شرکت توسط شهرک اتومبیل گودرزی در شهر کرج افتتاح شد.

صنایع خودروسازی ایلیا در جهت گسترش شبکه نمایندگی های خود امروز با همکاری شهرک اتومبیل گودرزی نخستین نمایندگی استاندارد و رسمی خود را در شهر کرج افتتاح کرد. این نمایندگی فرآیند های استاندارد سازی صنایع خودروسازی ایلیا را پشت سر گذاشته و امروز به صورت رسمی افتتاح شد. صنایع خودروسازی ایلیا در حال حاضر دو شاسی بلند دو دیفرانسیل و شاسی مستقل Y5 و Y7 را در سبد محصولات خود دارد و به زودی وی جی وی U75 پلاس هم به جمع محصولات این خودروساز اضافه خواهد شد. همچنین به زودی پیکاپ کرده ای خان هم از نشان سانگ یانگ (KG Mobility) به محصولات صنایع خودروسازی ایلیا اضافه خواهد شد.

نمایندگی ۱۰۶ صنایع خودروسازی ایلیا امروز توسط شهرک اتومبیل گودرزی به افتتاح رسید. شهرک اتومبیل گودرزی به عنوان مجموعه نمایندگی یا مولتی برند خودرو در ایران شناخته می شود که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از خودروسازان را دارد. در ادامه به معرفی دو محصول شاخص صنایع خودروسازی ایلیا یعنی دایون Y7 و وی جی وی U75 پلاس می پردازیم.

ویدیو تست و بررسی و مشخصات دایون Y7

دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربو شارژ ۴K22 میتسوبیشی مجهز است. این پیشرانه ۲۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده این شاسی بلند چینی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

ویدیو معرفی و مشخصات وی جی وی U75 پلاس

وی جی وی U75 پلاس به یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است که ۲۲۴ تا ۲۲۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است.

source

توسط autokhabari.ir