شیراز میزبان جدید ترین خودروهای سواری و کار و تجاری کشور

نشست خبری نمایشگاه خودروی شیراز امروز ظهر با حضور مدیران شرکت نمایشگاهی بازرگانی ایده رو و مدیران نمایشگاه شیراز برگزار شد.

ظهر امروز و پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه خودروی شیراز، نشست خبری این نمایشگاه با حضور مدیران ارشد شرکت نمایشگاهی بازرگانی ایده رو و مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر شیراز برگزار شد. شرکت نمایشگاهی بازرگانی ایده رو مسئولیت اجرای بیست و یکمین دوره از نمایشگاه بین المللی شیراز را بر عهده دارد و توانسته تا بزرگ ترین خودروسازان کشور را در این گرد همایی صنعتی دور هم جمع کند. در این نشست خبری موضوعاتی در مورد نمایشگاه خودروی شیراز مطرح شد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

شیراز میزبان جدید ترین خودروهای سواری و کار و تجاری کشور

علی منصوریان، مدیرعامل شرکت ایده رو در خصوص نمایشگاه شیراز گفت : «شیراز بزرگ ترین هاب تجاری جنوب کشور به حساب می آید و اهمیت بالای این شهر در بحث خودروهای کار و تجاری باعث می شود این شهر موقعیتی استراتژیک در این حوزه داشته باشد. ما در ایده رو از پانزده هلدینگ برتر و بزرگ کشور در این حوزه دعوت کردیم تا در این نمایشگاه بین المللی حاضر شوند. از این ۱۵ هلدینگ حدود ۳۲ برند خودرویی به این نمایشگاه آمدند تا جدیدترین محصولاتشان را در معرض دید عموم قرار دهند.» مدیرعامل ایده رو در ادامه اشاره کرد : «فضای نمایشگاهی شیراز بیش از ۲۱ هزار متر مربع است و با توجه به بهبود شرایط واردات و خودرو در کشور تقاضای مازاد داشتیم که متاسفانه برخی شرکت ها به دلیل کمبود فضای لازم در این نمایشگاه شرکت نکردند. این اولین نمایشگاه خودروی سال است که پیرو تاکید وزیر محترم صمت سعی شده تا در این نمایشگاه هم تعداد زیادی از خودروهای برقی را در این نمایشگاه داشته باشیم.» وی همچنین در ادامه اشاره کرد : «بیش از ۱۶ رونمایی در این نمایشگاه خواهیم داشت که شامل جدیدترین محصولات سواری و تجاری می شود و خودروها از کشور های چین، ژاپن، کره و آلمان هستند.»

در این نمایشگاه شرکت شایان دیزل یک کشنده، یک کامیونت، یک سواری و یک تراکتور را رونمایی می کند. شرکت دیما دیزل از یک کشنده پرده برمی دارد. گروه پرشیا خودرو در غرفه خود چهار سواری و یک کامیونت جدید خواهد داشت. کرمان موتور یک کشنده جدید رونمایی می کند و فردا موتور هم از یک سواری پرده برمی دارد. گروه بهمن یک اتوبوس برقی و یک اتوبوس بین شهری رونمایی می کند و یک سواری جدید را هم معرفی خواهد کرد. زامیاد نیز یک اتوبوس جدید را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

نوشته شیراز میزبان جدید ترین خودروهای سواری و کار و تجاری کشور اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

توسط autokhabari.ir