به گزارش پرشین خودرو، در واقع این بیمه نامه خسارت‌های جانی و مالی (فقط برای شخص ثالث) را که در جریان تصادف‌های رانندگی یا حوادث با استفاده از وسیله نقلیه اتفاق می‌افتد جبران می‌کند. از آنجا که تعداد جاده‌های غیر استاندارد در کشور بسیار بالاست، این موضوع زمینه ایجاد اتفاقات مختلف در رانندگی از جمله تصادف را افزایش می‌دهد. به همین دلیل تهیه بیمه شخص ثالث به امری ضروری تبدیل شده است.

جدول کامل محاسبه قیمت بیمه ایران پژو ۴۰۵

شرکت بیمه ایران به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه ای در ایران گزینه اول بسیاری از رانندگان است/ این بیمه نامه در زمان وقوع حادثه در کنار خسارت‌های مالی و جانی، پوشش‌ها و تسهیلات متنوعی را برای کاربران ارائه می‌کند. با تهیه بیمه خودرو پژو ۴۰۵ با بهترین قیمت می‌توانید به راحتی از پس هزینه‌های تصادف بر بیایید و خسارت‌های ناشی از تصادف را بدون هیچ مشکلی بپردازید. این هزینه با بررسی فاکتورهای زیر تعیین می شود.

  1. سال ساخت خودرو
  2. تخفیفات قبلی
  3. نوع کاربری

برای مثال در جدول زیر قیمت بیمه شخص ثالث ایران برای پژو ۴۰۵ با مشخصات خاص را مشاهده می کنید.

مدل خودرو

پژو ۴۰۵

سال ساخت

۱۴۰۲

وضعیت بیمه نامه

یکسال سابقه بیمه

مدت اعتبار بیمه نامه

یکساله

میزان تعهد مالی

۴۰ میلیون تومان

قیمت نهایی بیمه پژو ۴۰۵

شروع قیمت از ۶٬۵۰۰٬۰۰۰تومان

راهنمای خرید بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵

همانطورکه پیشتر اشاره کردیم خرید بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروها از جمله خودروی ۴۰۵ امری ضروری است. چرا که این بیمه می‌تواند تمامی خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص در اثر تصادفات رانندگی را به خوبی جبران کند. برای خرید این بیمه باید مراحل زیر را طی کنید.

• استعلام قیمت: در اولین مرحله از خرید بیمه پژو ۴۰۵ بهتر است به وب سایت شرکت‌های بیمه مراجعه کنید. سپس اطلاعات مربوط به خودرو مانند مدل، نوع موتور، سال تولید و تخفیف عدم خسارت را با دقت کامل وارد کنید. بعد از این مرحله، لیست شرکت‌های بیمه با قیمت‌های مختلف به شما نشان داده می‌شود.

• انتخاب شرکت بیمه: قدم بعدی انتخاب شرکت بیمه است. شما با بررسی قیمت، رتبه شرکت بیمه در پرداخت خسارت، سابقه شرکت، خدمات و پوشش‌هایی که ارائه می‌دهد و همچنین میزان رضایت مشتریان می‌توانید بهترین شرکت بیمه را برای خرید بیمه پژو ۴۰۵ انتخاب کنید.

• خرید بیمه: پس از بررسی موارد گفته شده، به انتخاب شرکت بیمه بپردازید و خرید بیمه را به صورت آنلاین یا حضوری انجام دهید. ما به شما خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران از بیمه دات کام را پیشنهاد می‌کنیم.

جدول کامل محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث ایران برای پژو ۴۰۵

مدارک لازم برای خرید بیمه پژو ۴۰۵

برای خرید بیمه شخص ثالث خودرو باید مدارک زیر را به شرکت مورد نظر ارائه دهید.

• سند مالکیت خودرو

• برگ سبز خودرو

• گواهینامه رانندگی

• کارت ملی

قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بیمه پژو ۴۰۵ با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود که برخی از آن‌ها به شرح زیر است.

• نوع کاربری: انواع خودرو ۴۰۵ با کاربری‌های مختلف مانند تاکسی، شخصی، دولتی و… در سطح شهر عبور و مرور می‌کنند. به طور کلی خودروهایی که بیشتر در معرض خطر تصادف هستند، باید حق بیمه بیشتری بپردازند.

• تعداد سیلندر: تعداد سیلندر خودرو نیز می‌تواند در تعیین قیمت بیمه تاثیرگذار باشد. ماشین‌های پژو ۴۰۵ که تعداد سیلندرهای بیشتری دارند، به دلیل قدرت و سرعت بالا، بیشتر در معرض تصادف هستند و این موضوع می‌تواند روی حق بیمه آن‌ها تاثیر بگذارد.

• میزان تعهدات مالی: در بیمه شخص ثالث، میزان تعهدات مالی در صورت خسارت به اشخاص ثالث تا حداکثر غرامت را پوشش می‌دهد. بنابراین هرچه میزان تعهدات مالی بیشتر باشد، برای خرید حق بیمه باید مبلغ بیشتری پرداخت شود.

• تخفیف عدم خسارت: از دیگر عوامل موثر بر قیمت بیمه پژو ۴۰۵ می‌توان به تخفیف عدم خسارت اشاره کرد. این موضوع به معنای آن است که اگر در سال‌های گذشته دچار هیچ خسارتی نشده و از بیمه نامه خود استفاده نکرده‌اید، در سال جدید می‌توانید از تخفیف عدم خسارت بهره‌مند شوید که این تخفیف می‌تواند تا ۷۰ درصد افزایش یابد.

جدول تخفیف عدم دریافت خسارت بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵

سال های تخفیف

 درصد تخفیفات         

سال اول

۵ درصد

سال دوم

۱۰ درصد

سال سوم

۱۵ درصد

سال چهارم

۲۰ درصد

سال پنجم

۲۵ درصد

سال ششم

۳۰ درصد

سال هفتم

۳۵ درصد

سال هشتم

۴۰ درصد

سال نهم

۴۵ درصد

سال دهم

۵۰ درصد

سال یازدهم

۵۵ درصد

سال دوازدهم

۶۰ درصد

سال سیزدهم

۶۵ درصد

سال چهاردهم

۷۰ درصد

مراحل تمدید بیمه ماشین پژو ۴۰۵

برای تمدید بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ باید قبل از پایان اعتبار بیمه نامه فعلی، اقدام کنید. در غیر این صورت مشمول جریمه می‌شوید. برای تمدید بیمه نامه دو راه پیش رو دارید.

• روش حضوری: به نمایندگی بیمه مراجعه کنید. مدارک مورد نظر از جمله شناسنامه و کارت ملی، گواهینامه رانندگی، سند مالکیت خودرو و بیمه نامه شخص ثالث قبلی را ارائه کنید. در نهایت حق بیمه را بپردازید و بیمه نامه را دریافت کنید.

• روش آنلاین: برای خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران از بیمه دات کام وارد این سایت شوید. اطلاعات درخواستی از جمله مشخصات خودرو، مشخصات راننده و… را در سایت وارد کنید. حق بیمه را به شکل آنلاین (نقدی یا اقساطی) بپردازید. پس از پرداخت حق بیمه، بیمه نامه شما به شکل الکترونیکی و فیزیکی صادر و برای شما ارسال می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله راجع به محاسبه قیمت بیمه ایران پژو ۴۰۵ صحبت کردیم. همانطور که گفتیم خرید بیمه یک موضوع بسیار ضروری است. چرا که به واسطه آن می‌توان خسارت‌های ناشی از تصادفات رانندگی را تا حد زیادی جبران کرد. خرید بیمه شخص ثالث به شکل حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. اما روش آنلاین به دلیل صرفه‌جویی در هزینه و زمان افراد، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. اگر قصد دارید بیمه نامه اتومبیل خود را تمدید کنید، تنها کافیست به وب سایت https://bimeh.com/ مراجعه کنید و با پشت سر گذاشتن مراحل و پرداخت هزینه، اتومبیل خود را در چند ثانیه بیمه کنید.

source

توسط autokhabari.ir